:
كمينه:۲۱.۵۱°
بیشینه:۲۲.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

آغاز جلسه علنی مجلس، بررسی وضعیت بازار سهام در دستور کار پارلمان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت بازار سهام و گزارش کمیسیون صنایع در مورد بررسی بازار فولاد را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۶۲۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
اقتصادگردان- جلسه علنی صبح امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

طرح اصلاح تبصره‌های ۱ و ۲ ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی، طرح تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان در ادامه لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی، لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت و طرح استفساریه بند ۲ ماده ۲ قانون مالیات‌های مستقیم را مورد بررسی قرار می‌دهند.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت اقتصاد و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بازار فولاد از دیگر دستورکارهای جلسه امروز مجلس است.

نمایندگان همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان و  تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند را در دستورکار دارند.