:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی مقدس است

حجت السلام و المسلمین پورذهبی، نماینده ولی فقيه در استان کردستان در ديدار با کارکنان بانک قرض الحسنه مهرايران بيان داشت: اشاعه سنت الهي قرض الحسنه نقش موثري در توسعه اقتصاد اسلامي دارد و بانك مهر ايران بانكي مقدس است كه در اين مسير گام بر مي دارد.
کد خبر: ۱۶۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست، اسعدی مدير شعب استان کردستان ضمن ارائه گزارش از خدمات و عملکرد بانک مهر ايران بيان داشت: اين بانك در استان كردستان توانسته خدمات ارزنده اي را براي قشر ضعيف جامعه فراهم كند و يكي از مهم ترين اهداف آن محروميت زدايي است.
در ادامه، حجت السلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقيه در استان نيز اظهارداشت: کلمه قرض الحسنه مقدس است. لذا اين کلمه و خدمات قرض الحسنه اي که اين بانک به مردم ارائه مي كند آن را به يك بانك مقدس تبديل كرده است.
وی ادامه داد: تفکر مدیران ارشد این بانک قابل تقدیر است، زيرا در اين شرايط اقتصادي بانک مهر ايران را به نحوي اداره کرده اند كه توانسته الگوي مناسب براي ديگر دستگاه هاي خدماتي باشد.
حجت السلام والمسلمین پورذهبی اضافه کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران دارای ويژگي هاي همچنون چابک بودن و داراي پرسنل جوان و با انگيزه است که مشابه اي در ساير بانك ها ندارد و اين خود موجب شده است اين بانك به يك بانكي منحصربفرد تبديل شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: از طرف جامعه روحانيون در استان کردستان از خدمات ارزنده اين بانک تشكر و قدرداني مي كنيم و انشالله دامنه فعاليت اين بانك تنها محدود به داخل كشور نباشد و ما در آينده شاهد رشد و گسترش آن به خارج از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران نيز باشيم.