:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

عملکرد متوازن همه شعب در ارتقای بهره وری بانک توسعه تعاون حائز اهمیت است

ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون، عملکرد متوازن همه شعب را در ارتقای بهره وری بانک تاثیرگذار دانست.
کد خبر: ۱۶۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
اقتصادگردان- ایرج شیخ زاده معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان سمنان اظهار داشت: استان سمنان با توجه به حضور واحدهای صنعتی در غرب استان حائز مزیت های ویژه تولیدی و صنعتی است و شعب بانک توسعه تعاون نیز با آگاهی از این وضعیت، خدمات بانکداری توسعه ای را گسترش داده اند.

وی افزود: نظام برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون بر آن است تا با ارائه برنامه عملیاتی به همه شعب، موجب ارتقای عملکردی واحدها گردد تا شاخص های بهره وری و کارآیی در بانک به نحو شایسته ای محقق گردد.

شیخ زاده در تبیین عملکرد استان سمنان گفت: بانک توسعه تعاون به میزان ۳۸۴۵ میلیارد ریال تسهیلات در نیمه اول سال جاری پرداخت کرده و به ارزش ۲۹۱ میلیارد ریال ضمانت نامه صادر نموده است.

وی با اشاره به بازگشت بموقع اقساط تسهیلات در استان و پایین بودن npl، شناسایی مشتریان، دقت در راهنمایی و تعامل صحیح با مشتریان را در تحقق این موفقیت اثرگذار دانست.

در این جلسه که با حضور امیر میر شفیعی رییس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد و سعید فهیمی معاون مدیریت عملکرد اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد همراه بود، علیرضا اکبری مدیر شعب استان سمنان، عروجی معاون استان و روسای شعب منتخب استان توضیحاتی در خصوص عملکرد جاری و برنامه های آتی ارائه دادند.