:
كمينه:۲۴.۸۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

با اعتبار حساب جاری خود، وام قرض‌الحسنه دریافت کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با طرح اعتبار در حساب جاری اشخاص حقیقی اين فرصت را فراهم کرده تا افراد به‌پشتوانه گردش حساب خود بتوانند وام قرض‌الحسنه دريافت کنند.
کد خبر: ۱۶۲۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، در طرح اعتبار در حساب جاری اشخاص حقیقي، افراد مي‌توانند با تمرکز وجوه در گردش ماهانه خود در حساب جاري نزد اين بانک، امتياز تسهيلات کسب كنند.

این امکان وجود دارد که افراد با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری حقیقی نزد بانک مهر ايران از خدمات و مزاياي آن مانند دريافت دسته چک، كارت نقدي شتابي بدون دسته چك يا دسته چك و كارت به‌صورت توأمان استفاده كنند. دارندگان اين حساب با تمركز وجوه در اختيار خود اعم از درآمد، حقوق، مستمري و پاداش بر اساس ميزان مانده حساب پايان روز خود، امتياز ميانگين حساب كسب كرده و پس از گذشت حداقل سه ماه از زمان افتتاح حساب خود، مي‌توانند متناسب با امتياز ميانگين حاصل شده، از تسهيلات قرض‌الحسنه اين بانك بهره‌مند شوند.

پرداخت و انتقال وجوه مخارج روزمره و... از طریق امکانات این بانک، برخورداری از تمام خدمات بانکی مانند خريد اينترنتي اجناس يا شارژ، پرداخت از طريق پايانه‌هاي فروش، واريز وجه، برداشت پول توسط دستگاه خودپرداز، انتقال وجه پايا، ساتنا و ساير خدمات نوين بانکي از قبيل اينترنت‌بانك، همراه‌بانك و... به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام ايام سال به پشتوانه حساب جاري اشخاص حقيقي قابل انجام است.

برای افتتاح این حساب، نیازی نيست به شعبه بانک مراجعه کنيد. بانک مهر ايران امکان افتتاح حساب از طريق وب‌سايت و همچنين همراه‌بانك خود را براي شما فراهم كرده است. پس از افتتاح حساب از طريق وب‌سايت بانك به نشاني www.qmb.ir یا نرم‌افزار همراه‌بانک «مهریران» قادر خواهید بود خدمات مختلف بانکی  پرداختي را دريافت کنيد. کارت بانكي نيز در صورتي كه مايل باشيد به منزل يا محل كار شما ارسال مي‌شود.

همچنین قادر خواهید بود با مراجعه به صفحه اصلی وب‌سایت بانک در قسمت «سامانه‌هاي آنلاين» به بخش «محاسبه معدل حساب» رفته و از معدل حساب کسب شده خود مطلع شويد.

حداکثر تسهیلات این بانک برای هر فرد، ۳۰۰ میليون ريال است و در صورتي که امتياز متقاضي، بيش از سقف فردي ياد شده باشد، وي مي‌تواند مازاد امتياز کسب شده خود را به بستگان درجه يك خود انتقال دهد.