:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
مدیرعامل بانک گردشگری تشریح کرد؛

تبیین جایگاه بانک گردشگری بین باشگاه و هواداران پرسپولیس

مدیرعامل بانک گردشگری در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با تفاهم های به وجود آمده بین هر سه ضلع مثلت بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و کارگزار، شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
کد خبر: ۱۶۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، مرتضی خامی با بیان اینکه هدف ما نصب برند بر روی سینه بازیکنان نبود، افزود: با تجربه سال های گذشته تصمیم گرفتیم بهترین بهره برداری را از اسپانسری داشته باشیم که این مهم با رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس محقق شده است.
وی افزود: این یک تفاهم نامه سه جانبه است. باشگاه خودکفا است و درآمدهای خودش را دارد. این اتفاق با آمدن یک کارگزار مسلط تکمیل شده است.
خامی ادامه داد: درآمد مستمر برای باشگاه هدف اصلی کارگزار است. این درآمد از کجا عاید می شود؟ از طریق همکاری هر سه ضلع مثلث. باشگاه و کارگزار به تنهایی نمی‌توانند موفق باشند. تفاهم‌هایی که به وجود آمده کار را پیش می‌برد.
خامی گفت: خیلی‌ها علاقمند به رویدادهای ورزشی هستند اما همیشه بحث اسپانسرها موضوعی بوده که به خوبی به آن پرداخته نشده است. در پتانسیل بسیار ارزشمند برای تبلیغ فرآیندهای خود ، گاهی فقط به این بسنده می‌کنند که در تلویزیون و رسانه‌ها مطرح باشند.
وی افزود: همه اعضای بانک گردشگری پشتیبان طرح صدور کارت هواداری باشگاه پرسپولیس هستند. آنچه که ما مطرح کرده‌ایم فقط خدمات بانکی بوده است. بسیاری از ظرفیت‌های باشگاه و کارگزار دیده نشده است. هواداران و حامیان باشگاه و حامیان ما اتفاق‌های خوبی را رقم خواهند زد.
خامی اضافه کرد: با همراهی همه خدمات قابل توجهی را به هواداران خواهیم داد تا منافع آن به همه برسد. با رویکرد مناسبی که تا اینجا وجود داشته به‌نظرم همه چیز خوب پیش خواهد رفت. من به موفقیت کارت هواداری پرسپولیس خوش‌بین هستم و همه اعضای بانک را در این زمینه به خدمت خواهم گرفت.
کوچکی : صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه

رئیس اداره بازاریابی و عملیات بانکداری نوین بانک گردشگری اعلام کرد: صدور کارت هواداری پرسپولیس از شنبه سوم آبان ماه 99 در تمام شعب بانک گردشگری در سراسر کشور آغاز می شود.
هادی کوچکی نیز در آیین رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: تمام هواداران پرسپولیس می توانند با مراجعه به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور، نسبت به افتتاح حساب هواداری با حداقل مبلغ 500 هزار ریال اقدام کنند.
وی افزود: صدور کارت هواداری پرسپولیس در سه رده "همراه" ، "حامی " و "دوآتیشه" صادر خواهد شد و دارندگان هر کدام از این رده ها می توانند از مزایای متنوع و گسترده این کارت ها برخوردار شوند.
کوچکی با تشریح مزایای کارت های هواداری اظهار کرد: دارندگان کارت هواداری در سه رده همراه، حامی و دوآتیشه همگی از مزایایی همچون خدمات حمل و نقل شهری مانند مترو، اتوبوس و پارکومتر، بیمه آرمان، باشگاه تخفیفی سپنتا، خدمات اپلیکیشن "گردش پی" قابلیت استفاده خواهد داشت.
وی گفت: همچنین پس از گذشته سه ماه، برای رده های "حامی" و "دوآتیشه" خدماتی مانند برخورداری از تخفیف در پروازهای داخلی، قطار و هتل های داخلی ، خدمات سرویس در محل خودرو، ترانسفر فرودگاهی آژانس سفرهای کهکشانی(سامانه Apro.ir) و همچنین واگذاری سهام بانک گردشگری با استفاده از قرعه کشی درنظر گرفته شده است.
کوچکی افزود: خدمات درنظر گرفته شده برای هواداران بستگی به میزان مانده سپرده های بانکی متفاوت خواهد بود به طوری که برای بهره مندی از خدمات مورد نظر، دارندگان کارت هواداری "همراه" باید 100 امتیاز، دارندگان کارت هواداری "حامی" 2000 امتیاز و دارندگان کارت هواداری"دوآتیشه" 12 هزار امتیاز را داشته باشند.
این گزارش حاکیست: طبق قرارداد بین بانک گردشگری، باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز توافق شد که این بانک با همکاری باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز نسبت به صدور کارت هواداری با ایجاد مزایا و خدمات مالی مناسب برای هواداران باشگاه پرسپولیس اقدام کند.
به موجب این قرارداد، بانک گردشگری در فصل های آتی تا سال 1401 درتمام مسابقات اعم از لیگ برتر، جام حذفی و ... به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس انتخاب و مقرر شد نام و نشان بانک گردشگری بر روی پیراهن پرسپولیس نقش آفرینی کند.
رسول پناه : امیدوارم با اجرای کارت های هواداری، مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا فراهم شود
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آیین رونمایی از کارت‌های هواداری گفت: اعتقاد داریم سرمایه اصلی پرسپولیس که همان هواداران هستند، با ساماندهی مناسب راحت‌تر در کنار تیم محبوب‌شان باشند و در تیم نقش‌آفرینی کنند. امیدواریم با اجرای کارت‌های هواداری، سربازان ارتش سرخ بیش از پیش در کنار ما باشند و مقدمات فتح جام لیگ قهرمانان آسیا را فراهم کنند.
 مهدی رسول پناه افزود: کارت های هواداری درگذشته  نتیجه‌ای دربر نداشت و نتوانست آورده‌های مالی و خدمات ایده‌آلی برای هوادار و باشگاه به ارمغان بیاورد اما اکنون با استفاده از تجربه قبلی و کارشناسی‌های انجام شده فاز دوم را به صورت علمی طراحی کرده ایم تا هوادار عینی‌تر در کنار باشگاه باشد.
وی تصریح کرد: بسیاری از موفقیت‌ها در گرو نحوه همکاری و تعامل با همین هرم هواداری قرار دارد. از همین رو پس از کارشناسی‌های فراوان و ارزیابی های فنی و اقتصادی در جهت بهره مندی مطلوب از هواداری پرسپولیس به این راهکار یعنی کارت هواداری رسیدیم.
جلیلوند: بانک گردشگری، به دارندگان کارت هواداری خدمات متنوعی ارائه می دهد
مدیرعامل شرکت آتیه داده پرداز نیز در مراسم رونمایی از کارت هواداری پرسپولیس گفت: با صدور کارت هواداری، به کمک بانک گردشگری خدمات گسترده ای به هواداران باشگاه پرسپولیس ارائه خواهد شد.
امیر جلیلوند در این آیین که در سالن همایش های بانک گردشگری برگزار شد، افزود: از این پس با تعامل دوسویه با هواداران که به کمک بانک گردشگری صورت می گیرد، خدمات متنوعی به هواداران ارائه می شود به طوری که این کارت ها حافظ منافع هواداران نیز خواهد بود.
جلیلوند گفت: کارت های هواداری در دنیا صرفا بخشی از خدمات مورد نیاز هواداران را تامین می کند و کارت بانکی به حساب نمی آید اما در باشگاه پرسپولیس به دلیل محبوبیت و داشتن هواداران بسیار زیاد، صدور کارت هواداری به عنوان کارت بانکی توسعه پیدا کرده که عواید آن نصیب فوتبال کشور می شود.