:
كمينه:۲۶.۵۱°
بیشینه:۲۶.۹۹°
Updated in: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
رئیس کل بیمه مرکزی؛۴ شرکت بیمه جدید در راه است

ویژگی‌های برتر بیمه کوثر / ۴ شرکت بیمه جدید در راه است / بیمه کوثر، شرکتی پاسخگو

بیمه کوثر نیز با سابقه ۱۰ ساله در صنعت بیمه، توانسته با استراتژی خوب خود در حوزه نوآوری محصولات بیمه ای، پیشرفت خوبی کسب کند و در رده شرکت های با ارزش صنعت بیمه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۶۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
اقتصاد گردان -  رییس بیمه مرکزی از تاسیس چهار شرکت بیمه‌ای جدید خبر داد و گفت: علاقه بخش‌های حقیقی و حقوقی برای ایجاد شرکت‌های بیمه زیاد شده است و این تعدد شرکت‌های بیمه باعث رقابت در صنعت بیمه می‌شود تا خدمات بیمه‌ای با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در دسترس بیمه‌گذاران قرار گیرد.

به گزارش روز سه‌شنبه بیمه مرکزی، «غلامرضا سلیمانی» با تاکید بر نقش بی‌بدیل بیمه در حوزه اجتماعی و اقتصادی جامعه از بیمه به عنوان حفظ کرامت انسانی یاد کرد و گفت: بیمه در قالب پرداخت‌های خرد و بدون کمک دولت (یارانه) در ازای درصد اندکی از سرمایه افراد، کل دارایی هایشان را بیمه و در هنگام حوادث، خسارت را بی‌منت پرداخت می‌کند.

سلیمانی با بیان اینکه ماهیت بیمه، مدیریت ریسک است و هرجا که ریسک وجود دارد بیمه باید ایفای نقش کند، خاطر نشان کرد: پرداخت خسارت یکی از مولفه های مهم در انتخاب شرکت بیمه از سوی بیمه گذاران است که افزایش رقابت در صنعت بیمه به بالا رفتن کیفیت این بخش کمک می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به قدمت ۸۰ ساله بیمه در کشور گفت: خوشبختانه شرکت های بیمه ای با گرایش به سمت جوان گرایی و استفاده از کارشناسان و مدیران جوان و با دانش فنی بالا توانسته اند همگام با شرکت های قدیمی فعالیت کنند و جهش خوبی داشته باشند.

وی افزود: بیمه کوثر نیز با سابقه ۱۰ ساله در صنعت بیمه، توانسته با استراتژی خوب خود در حوزه نوآوری محصولات بیمه ای، پیشرفت خوبی کسب کند و در رده شرکت های با ارزش صنعت بیمه قرار گیرد.

بیمه کوثر، شرکتی پاسخگو

کارکنان بیمه کوثر با بهره‌مندی از ابزارهای ارتباطی و برقراری ارتباط موثر و دوسویه با مشتریان و ذی‌نفعان به عنوان یک شرکت پاسخگو مطرح است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل ساتا در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، ضمن بیان این مطلب، تصریح‌کرد: برنامه‌ریزی مبتنی بر منطق و طراحی راهبردی همراه با خلاقیت از ویژگی‌های بیمه کوثر است و این شرکت با داشتن کارکنان خلاق، ایده‌پرداز، جوان و پرتلاش، رقیبی برای شرکت‌های بیمه‌ای است.

امیر سرتیپ دوم پزشک فرشاد نجفی‌پور با بیان اینکه حضور موثر و به موقع کارشناسان بیمه کوثر در بحران‌های طبیعی در سال‌های گذشته و خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان زمینه‌های افزایش اعتماد مشتریان و آحاد جامعه به این شرکت را فراهم کرده است، خاطرنشان‌کرد: امید است کارکنان این شرکت با حمایت‌های بیمه‌ای از اقشار مختلف و پذیرش ریسک‌های جدید، آرامش خاطر را برای آحاد جامعه ایجاد کنند و همچنین در علم و عمل در عرصه صنعت بیمه پیشرو باشند.


ویژگی‌های برتر بیمه کوثر


جهش در تولید حق‌بیمه، استراتژی مداری، ارایه محصولات بیمه‌ای و نیز ارزشی بودن خدمات و عملکرد شرکت بیمه کوثر از ویژگی‌های برتر آن است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر، رییس‌کل بیمه مرکزی در دهمین سالروز تاسیس بیمه کوثر که به صورت برخط برگزار شد، تصریح‌کرد: جهش شرکت کوثر در تولید حق‌بیمه و کسب حدود ۵درصد از بازار بیمه‌ای کشور یکی از موفقیت‌های شرکت بیمه کوثر است.

غلامرضا سلیمانی عملکرد شرکت بیمه کوثر را هم‌ردیف شرکت‌های بیمه‌ای با سابقه ۶۰سال دانست و گفت: امید است که این شرکت در ردیف ۴ الی ۵ شرکت برتر بیمه‌ای قرار گیرد.

وی از ورود شرکت‌های جدید در عرصه بیمه‌گری خبر داد و بیان‌کرد: ۳۳ شرکت بیمه‌ای مستقیم، اتکایی و مناطق آزاد در سراسر کشور در حال فعالیت هستند و مجوز فعالیت چهار شرکت در حال بررسی است که یکی از شرکت‌ها مجوز فعالیت را دریافت کرده است و مجوز سه شرکت دیگر در آینده نزدیک نیز صادر می‌شود.

رییس‌کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی یکی از عوامل ایجاد شرکت‌های بیمه است، اظهارکرد: شرکت‌های بیمه با رقابت در کیفیت خدمات، شناسایی ریسک‌های موجود و بهره‌مندی از منابع و تسریع در پرداخت خسارت‌ها می‌توانند اعتماد عموم جامعه به شرکت‌های بیمه را افزایش دهند.