:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

ثبت‌نام اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاهی تمدید شد

معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: امکان ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید به مدت ۱۰ روز تمدید شد.
کد خبر: ۱۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
اقتصادگردان- با شیوع کرونا در کشور و رواج آموزش آنلاین، یکی از دغدغه افرادی که با این مقوله در ارتباط بودند، از معلمان و اساتید تا دانش‌آموزان و دانشجویان، بحث هزینه بالای اینترنت و به همین خاطر وزارت ارتباطات اقدام به رایگان‌سازی سایت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و اپلیکیشن شاد برای مدارس کرد. همچنین چندی پیش از ارائه اینترنت هدیه به معلمان خبر داد.  

پس از آن، محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - از ارائه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای برای اساتید دانشگاه‌های کل کشور در شرایط کرونا و برای حمایت از آموزش مجازی خبر داد.

در این راستا ستار هاشمی - معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در توییتر نوشت: پیرو درخواست‌های جامعه دانشگاهی و پیگیری‌ همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و با موافقت وزیر ارتباطات، امکان ثبت‌نام اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در سامانه بسته رایگان اینترنت اساتید از فردا به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

در حال حاضر، اساتید دانشگاهی می‌توانند با مراجعه به سایت ICTGifts.ir بسته اینترنت هدیه ۱۲۰ گیگابایت را دریافت کنند.