:
كمينه:۸°
بیشینه:۱۱°
به‌روز شده در: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین به همراه مدیر امور بانکداری مدرن، ریاست اداره حفاظت و انتظامات و مدیر روابط عمومی از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک بازدید کرد.
کد خبر: ۱۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با اشاره به قطعی شب گذشته که در راستای توسعه سیستم های بانک صورت گرفته بود اظهار داشت: خوشبختانه تمامی اقدامات مطابق با برنامه های تنظیم شده انجام شد و شب گذشته با وجود اینکه به مشتریان اطلاع رسانی شده بود سیستم ها تا ساعت 6 صبح روز جمعه قطع خواهد بود، اما خدمات بانک از حدود ساعت سه و نیم بامداد به مدار بازگشت و مشتریان توانستند خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

اینالوئی در این بازدید با بیان اهمیت مرکز ارتباط با مشتریان به عنوان مهمترین نقطه ارتباطی بانک با مخاطبین گفت: یکی از نقاطی که در بانک ایران زمین در آینده نزدیک شاهد تحولات زیادی خواهد بود، مرکز ارتباط با مشتریان است، که بزودی شاهد ارائه سرویس های متفاوت و ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان خواهیم بود.

در این بازدید گزارشی از نحوه پاسخگویی به مشتریان در زمان قطعی سیستم ها به معاون فناوری اطلاعات و تیم همراه داده شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: