:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانک شهر از هیچ امکانی برای کمک به واحدهای تولیدی استانی دریغ نمی کند

مدیر امورشعب شهرستان بانک شهر با اشاره به برنامه ریزی گسترده این بانک برای ارائه خدمات ویژه به واحدهای تولیدی و کمک به شکوفایی اقتصاد کشور،گفت: در همین راستا از هیچ پتانسیلی برای کمک به واحدهای تولیدی استانی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.
کد خبر: ۱۶۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸
اقتصادگردان- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محمد علی برقی با بیان اینکه شناسایی واحدهای تولیدی که دچار بحران شده اند به صورت جدی در دستور کار بانک شهر قرار گرفته است، افزود: تلاش های بسیاری برای جلوگیری از تعطیلی واحدها و افزایش تولیدات آنها از سوی شعب بانک صورت گرفته و خوشبختانه ازابتدای سالجاری بیش از 1000 شرکت و واحد تولیدی از خدمات و حمایت های بانک شهر در شهرهای مختلف بهره مند شده اند.
وی تصریح کرد: معتقدیم در شرایط فعلی ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبار اسنادی داخلی و خارجی و ... از اهمیت بالایی برای شرکت های خدماتی و واحدهای تولیدی برخوردار است؛ بر همین اساس تمامی شعب شهرستان بانک شهر موظف به تشریح خدمات و تسهیلات این بانک برای تمامی اقشار جامعه هستند.
برقی ادامه داد: در حال حاضر نیز هیچگونه محدودیتی در زمینه کمک به واحدهای تولیدی استانی نداشته و جهت تامین منابع مالی آنان آمادگی کامل داریم.
مدیر امورشعب شهرستان بانک شهر در پایان با اشاره به محبوبیت این بانک در میان شهروندان و نقش آفرینی آن در به ثمر رسیدن پروژه های شهری، گفت: هم اکنون به خوبی آگاهیم که انتظارات از بانک شهر به عنوان بانکی تاثیرگذار و خوشنام در شبکه بانکی بسیار بالاست و قطعا همین موضوع وظیفه ما را در کمک رسانی به تولیدکنندگان داخلی و کمک به اشتغال جوانان سنگین تر می کند.