:
كمينه:۱۰.۴°
بیشینه:۱۰.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

آمادگی وزارت تعاون برای واگذاری برخی فعالیت‌ها به جهاد دانشگاهی لرستان

معاون وزیر تعاون با اشاره به آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعامل بیشتر با جهاد دانشگاهی، گفت: در سطح استان نیز آمادگی هرگونه همکاری، انعقاد قرارداد و برون‌سپاری فعالیت‌ها به جهاد دانشگاهی وجود دارد.
کد خبر: ۱۶۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
اقتصادگردان- حاتم شاکرمی جهاد دانشگاهی را از ظرفیت‌های مهم کشور دانست و گفت: امیدواریم در حوزه‌های مختلف شاهد هماهنگی و همکاری بیشتر و بهتر جهاددانشگاهی لرستان با وزارت تعاون باشیم.

وی با بیان اینکه در سطح ملی قراردادهایی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد، افزود: اگر جهاد دانشگاهی لرستان می‌تواند در قالب تفاهم نامه منعقد شده، فعالیت‌هایی انجام دهد این آمادگی هم از طرف وزارت تعاون و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود دارد.

شاکرمی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی دارای پتانسیل‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی در زمینه بازاریابی محصولات و تحقیقات است، افزود: مضاف بر این اگر طرح های دیگری که بتواند به رونق اشتغال کمک کند، آمادگی انعقاد قرارداد با جهاد دانشگاهی لرستان وجود دارد و در این راستا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با ذکر این مطلب که جهاددانشگاهی طرح‌های واگذار شده وزارت تعاون را به نحو احسن و موثر انجام داده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان دارای ظرفیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، آموزشی، پرورش گیاهان دارویی و کشت گلخانه‌ای است از هر طرحی که به توسعه مشاغل بینجامد حمایت، پشتیبانی و استقبال می‌کنیم.

این معاون وزیر تعاون گفت: جهاد دانشگاهی لرستان، توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و تمام ظرفیت‌های خود را به طور جامع به دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون در لرستان تحویل دهد.