:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
وزیر کشاورزی:

برای ثبات امنیت غذایی نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از نهاده‌ها هستیم

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخگویی به نیاز روز افزون غذا برای جمعیت رو به رشد و نیز توسعه پایدار نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از نهاده‌ها برای ثبات امنیت غذایی است.
کد خبر: ۱۶۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
اقتصادگردان- خاوازی با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی غذا، از خدمات فعالان این حوزه در اجرایی نمودن نظام تولید محصول گواهی شده، بهبود محتوای مواد مغذی در محصولات، پایش کیفیت و سلامت محصولات و ارتقای سهم نهادهای بیولوژیک در سبد آفت کش ها و کودهای مصرفی قدردانی کرد.

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی، وی در این پیام عنوان کرده که امروزه بخش کشاورزی به منظور پاسخگویی به نیاز روز افزون غذا برای جمعیت رو به رشد و نیز توسعه پایدار نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از نهاده‌ها برای ثبات امنیت غذایی است. لذا تلاش تمامی دست اندرکاران موثر در چرخه تولید تا مصرف محصولات نیازمند برنامه‌ریزی مدون و منسجم و افزایش حداکثری از سطح تعاملات فی مابین داخل و خارج بخش با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مختلف است.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین اظهار امیدواری کرده که به یاری ایزد منان و با تلاش همگانی و جهادی دست در دست هم در سال جهش تولید بتوانیم گام‌های بلندی در مسیر ارتقای سلامت و امنیت غذایی مردم شریف و عزیز ایران برداریم.