:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

بانک مهرایران، بازوی محرک دولت در حل مسائل اجتماعی است

خانم قاسمی پور نماینده مردم شریف استان کردستان در مجلس شورای اسلامي گفت: بانک قرض الحسنه مهر ايران، بانکي پيشرو در اجراي برنامه هاي مسئوليت هاي اجتماعي و بازوي محرک دولت در حل مسائل جامعه است.
کد خبر: ۱۶۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، خانم شیوا قاسمی پور نماينده شهرستان هاي مريوان و سروآباد در مجلس شوراي اسلامي با حضور در ساختمان مديريت شعب بانک مهر ايران در استان کردستان با اسعدي مدير شعب اين استان ديدار و گفتگو کرد.
وی با اشاره به عملکرد موثر بانک در حوزه های مسئولیت اجتماعی و اشتغالزايي بيان داشت : بانک مهر ايران مسئوليت اجتماعي خود را به نحوه احسن اجرا کرده است.
قاسمی پور افزود: نمایندگان مردم در خانه ملت می توانند بازوی محرک دولت در بخش اقتصادي باشند و با رونق بخشيدن به شرايط رفاهي مردم به توانمندسازي نيازمندان جامعه کمک کنند.
وی ضمن تشکر از خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در رفع مشکلات مردم، حضور این بانک را در شبكه بانكی كشور مايه ي مباهات نظام و برگ زرين انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين بانك اقدامات شايسته اي در خصوص توانمندسازي نيازمندان جامعه به ويژه زنان سرپرست خانوار برداشته و در اين حوزه دستاوردهاي مطلوبي را رقم زده است.
نماینده مردم شریف شهرستان های مریوان و سروآباد در خانه ملت ادامه داد: بانک مهر ايران نقش ارزشمندي را در خصوص حمايت از قشر ضعيف جامعه و مردم استان ايفا کرده است و اميدواريم در ادامه راه هم چون گذشته پرتوان و تاثير گذار ظاهر شود.