:
كمينه:۱۷.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

دیدار مدیرعامل بانک دی با خانواده شهید محمد زینال پور

دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در دیدار با خانواده شهید محمد زینال پور، توجه به جایگاه شهداء برای حفظ دستاوردهای انقلاب را حایز اهمیت دانست.
کد خبر: ۱۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی در دیداری که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید خلبان محمد زینال پور داشت، یادآور شد: همه ما وظيفه داريم در مسير ارزش هاي الهي شهداء كه در عرصه هاي مختلف به ملت ايران درس ايستادگي و مقاومت دادند، حركت كنيم.
مدیر عامل بانک دی با بیان این که تکریم خانواده معزز شهداء، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: همه ما باید قدردان جانفشانی های شهداء و خانواده های آنان باشیم چرا که نه تنها ما بلکه نسل های بعد از ما نیز مدیون شهداء هستند و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت های مهم مسئولین کشوری است.
کریمی، خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را از ماموریت های اصلی بانک دی برشمرد و گفت: مهم ترین انگیزه هیئت مدیره برای پذیرش مسئولیت در این بانک، خدمت گزاری به خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری است و امیدواریم که با دعای خیر شما عزیزان بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آمده و دین خود را به این قشر عزیز ادا کنیم.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به این که عزم هیئت مدیره و کارکنان بانک دی، کسب رضایت حداکثری ذینفعان به ویژه خانواده معظم شهداء و جامه بزرگ ایثارگری است،گفت: رسالت بانک دی خدمتگزاری به خانواده معزز شهداء و ایثارگران گرانقدر است و با توجه به اقدامات موثری که صورت گرفته امیدواریم بتوانیم در راستای صیانت از منافع سهامداران و جامعه هدف، بانک دی را به یکی از سرآمدترین ها در نظام بانکی کشور تبدیل کنیم.
در این دیدار که با همراهی حسن عباسیان، فرمانده بسیج پایگاه مقاومت 9 دی انجام شد، مدیرعامل بانک دی با اعطای لوح یادبود از همسر و فرزند این شهید والامقام تجلیل کرد.
گفتنی است، شهید خلبان محمد زینال پور که با آغاز جنگ تحمیلی، دلاورانه در عملیات مختلفی حضور داشت، در نوزدهم شهریور 1359 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.