:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
نوبخت:

سالن ورزشی شش هزار نفری کرمانشاه باید تا پایان سال افتتاح شود

رییس سازمان برنامه و بودجه از کمک اعتباری به سالن ورزشی شش هزار نفری کرمانشاه به شرط افتتاح آن تا تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
اقتصادگردان- دکتر محمد باقر نوبخت امروز (۳ مهر) از پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه بازدید و در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.

نوبخت ازاین پروژه به عنوان یکی از پروژه های مهم و اولویت دار استان یادکرد و افزود: تلاش میکنیم تا این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: اعتبارات مورد نیاز به شرط تکمیل آن تا پایان سال تامین خواهد شد.

حبیب الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه گفت: سرعت کار پروژه طی یکی دو سال اخیر بسیار خوب شده و تلاش داریم با تزریق اعتبارات این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تزریق ۳۵ میلیارد تومان اعتبار باقی مانده پروژه را مشروط به تکمیل آن تا پایان سال کرده اند.

وفایی تصریح کرد: این پروژه امسال پنج میلیارد تومان بودجه دارد و از محل اعتبارات ارزش افزوده ۱۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شده و در صورت تکمیل تا پایان سال ۲۰میلیارد تومان دیگر به آن اختصاص می یابد.

وفایی تصریح کرد: چنانچه کارهای پروژه در چند جبهه انجام شده و تا نوروز پیش رو به بهره برداری برسد، این اعتبار تزریق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اتمام کامل پروژه و بهره برداری آن ۱۵ میلیارد تومان مطالبات باقی مانده آن نیز پرداخت می شود.

وفایی با اشاره به شروع پروژه در سال ۱۳۹۱ گفت : این پروژه از پروژه‌های مهم عمرانی استان است و بسیار پیگیر هستیم تا هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و ورزشکاران و ورزش دوستان بتوانند از آن استفاده کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: این پروژه چندمنظوره بوده و برای رشته های ورزشی مختلف کاربرد دارد.