:
كمينه:°
بیشینه:°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
روح اله خدارحمی:

حرکت در مسیر تحقق "اقتصاد مقاومتی" و "جهش تولید" باعث توانمندی بیشتر ملت ایران است

هفته دفاع مقدس یادآور پایداری،ایستادگی و مقاومت همه جانبه ملت شریف ایران در دفاع از شرافت و کیان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۶۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی روز سه شنبه اول مهرماه سال جاری در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس ودر جمع ایثارگران و بسیجیان این بانک با بیان مطلب فوق و گرامیداشت هفته دفاع مقدس،گفت: هرچه از رشادت ها و دلاوری های رزمندگان غیور بگوییم،کم گفته ایم و قطعا این عزیزان اجر و مزدشان را از پروردگار خویش دریافت خواهند کرد.
خدارحمی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در ادامه حرکت و نهضت بزرگ مردم ایران یادآور همه خوبی ها و سند ایستادگی و مقاومت این مردم در برابر دشمنان بدکرداری است که در طول سال های بعد از انقلاب هیچ وقت دست از کینه و دشمنی علیه ملت ایران دست نکشیدند.
وی افزود: دفاع مقدس باعث ایجاد فرهنگی سازنده در بین مردم شد که میل به خودکفایی و ایستادگی را تقویت کرد و امروزه نیز علیرغم تمامی محدودیت های ناشی از تحریم، امور کشور به خوبی پیش می رود و دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده اند و وظیفه امروز ما در بانک کشاورزی و در کشور عمل به همان باورها وتبعیت از همان فرهنگ است تا کشور و بانک پرتوان تر و شکوفاتر از هر زمان دیگر حرکت کنند.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود حرکت در مسیر تحقق  "اقتصاد مقاومتی" و "جهش تولید" را باعث توانمندی بیشتر ملت توصیف کرد و افزود: افزایش توان و قدرت علمی، صنعتی، دفاعی و ...به ویژه تامین معیشت مردم از مولفه های امنیت کشور است که در این زمینه بخش کشاورزی رشد مثبت خیره کننده ای داشته وباید طوری عمل کنیم تا اقتدار کشور در زمینه اقتصاد حاصل شود.  
مدیرعامل بانک کشاورزی از بسیجیان بانک و از مجموعه اقدامات این حوزه برای بسط فرهنگ بسیجی به ویژه طرح کمک های مومنانه به اقشار ضعیف جامعه تشکر و ابراز امیدواری کرد: بسیجیان همچون همیشه در اجرای برنامه های خود رضایت خدا و مردم را  در نظر بگیرند.
خدارحمی در پایان سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید وخاطر نشان کرد: رعایت موازین بهداشتی و جلوگیری از شیوع این بیماری یک وظیفه ملی و جهادی است و بسیجیان باید در این حرکت جلودار باشند تا زنجیره انتقال قطع شود.