:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
در راستای تامین مالی طرح های صادرات محور توسط اگزیم بانک ایران:

طرح افزایش تولید محصولات لبنی نیمه دوم سال راه اندازی می شود

رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: در راستای حمایت از بنگاه های تولیدی صادرات محور، طرح توسعه تولید و بسته بندی محصولات لبنی شرکت کاله تحت عنوان شرکت سولیکو در شعبه ساری بانک توسعه صادرات ایران تامین مالی و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۶۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، شعبه ساری با پرداخت 20 میلیون یورو از محل منابع اگزیم بانک، امکان خرید تجهیزات و ماشین آلات سه خط بسته بندی محصولات لبنی با ظرفیت بسته بندی 796 تن در روز و اشتغالزایی برای 58 نفر را فراهم کرده است.
یعقوب انیسی افزود: این تسهیلات در سال های 97 و 98 پرداخت شده و ماشین آلات یاد شده خریداری و در محل واحد تولیدی نصب شده اما به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های ایجاد شده، راه اندازی این خطوط به بعد از فروکش کردن بحران کرونا موکول شده است.
وی با اشاره به اینکه شعبه اگزیم بانک ایران در مازندران با تمرکز بر سه محور اصلی صادرات، تولید و اشتغالزایی در راستای تحقق اهداف جهش تولید گام بر می ­دارد، گفت: طی سال های گذشته کارخانه تولید فولاد البرز ایرانیان با رقم 58 میلیون و 500 هزار یورو از محل منابع بانک و صندوق توسعه ملی در شعبه ساری تامین مالی شد؛ خوشبختانه این طرح برای 320 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده و تاثیر بسزایی بر اقتصاد منطقه داشته است.
به گفته رئیس شعبه ساری بانک توسعه صادرات، این شعبه با مشارکت در تامین مالی طرح توسعه زیرساخت­های گردشگری در منطقه عباس آباد بهشهر، زمینه ارزآوری و کمک به اقتصاد از مسیر جذب گردشگر را در این منطقه فراهم کرده است.
انیسی اظهار داشت: برای این طرح 24 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار مشتری قرار گرفته است.