:
كمينه:۱۲.۶۲°
بیشینه:۱۴.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

پيام مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس

دكتر حسين مهري و مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.
کد خبر: ۱۶۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن در اين پيام آمده است:
تاریخ این سرزمين، همواره نشان از حماسه‌آفریني ملت سربلندی دارد كه در ميهن پرستي و عزت مايه افتخار و مباهاتند و هشت سال دفاع مقدس دوراني بود که عزت، اقتدار و استقلال ایران و ايراني بر همه ملتهاي جهان آشكار گشت.
در دوران دفاع مقدس، رزمندگان جان بر كف صحنه هايي غرورآفرين را در عرصه جهاد و ایثار رقم زدند و خيال واهي و نقشه هاي متجاوزين به ميهن اسلامي و معاندين انقلاب عظيم مردم ايران براي براندازي اين نظام مقدس را نقش بر آب ساختند.
در دوران جنگ تحميلي، ملت شريف ايران با استعانت از قدرت خداوند متعال و به برکت رهنمودهاي امام خميني (ره)، درايت فرماندهان بزرگي همچون سليماني ها و ایثار شهدا و رزمندگان اسلام نه فقط در مقابل رژيم متجاوز بعثي عراق بلكه در برابر تمامی قدرت‌های مستکبر جهان ايستاد و به دنيا ثابت كرد چه بسا كه جمعيتي اندك به نصرت الهي در مقابل اعتلافي عظيم از قدرتهاي بزرگ به پيروزي و سرافرازي برسد و اين باوري است كه امروز ملت بزرگ ايران با تكيه بر آن در مقابل تحريم هاي ظالمانه استكبار جهاني ايستاده است و تحت لوای رهبری مدبرانه مقام عظماي ولايت بار ديگر به دنيا ثابت خواهد كرد عزت و اقتدار اين مرز و بوم هرگز خدشه دار نخواهد شد.
اکنون در چهلمین سالروز این دفاع و حماسه مقدس، بار ديگر ياد و خاطره شهدا، رزمندگان و تمامي ايثارگران را كه اسطوره‌های مثال زدني در جهاد و مقاومت بودند و امنيت امروز را مديون جانفشاني هاي ديروز آنان هستيم را گرامي مي داريم.
اينجانب فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران، ایثارگران عزیز، خانواده معظم شهدا به‌ویژه خانواده ايثارگران بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و عزت و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.