:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بهره برداری از طرح توسعه تولید ظروف فولادی و آهنی توسط استاندار فارس

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از افزایش ظرفیت و راه‌اندازی طرح توسعه شرکت تولیدی، صنعتی چیلیک در مرودشت فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲
اقتصادگردان- عبدالحمید اخلاصی با اشاره به فنآوری مدرن برای تولید تجهیزات فلزی در شیراز چیلیک گفت: با بهره برداری از طرح توسعه شرکت چیلیک تولید کننده ظروف فولادی و آهنی ( بشکه فلزی )ظرفیت تولیدات این واحد صنعتی به ۶۰ هزارتن در سال می رسد.

وی افزود: این واحد تولیدی با زیر بنای بیش از ۵ هزار متر مربع و میزان سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان برای تعداد ۶۰ نفر اشتغال جدید ایجاد نموده است.

معاون سازمان صمت استان فارس اضافه کرد: در سالجاری اجرای طرح و توسعه این شرکت و سایر واحدهای تولیدی در راستای افزایش تنوع محصولات و بی نیاز کردن کشور از واردات و همچنین افزایش صادرات صورت گرفته است.

اخلاصی بیان کرد: فراهم کردن زمینه‌ سرمایه‌گذاری برای ایجاد و راه‌اندازی واحدهای تولیدی ، صنعتی در سال جهش تولید در بهبود فضای کسب و کار، اشتغال پایدار و توسعه صادرات غیر نفتی نقشی موثر دارد .

گقتنی است که مراسم افتتاح این شرکت تولیدی، صنعتی در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با حضور استاندارفارس، نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام مهدی آقایی، فرماندار شهرستان مرودشت، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت ، مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و سایر سرمایه گذاران، فعالین اقتصادی و کار آفرینان برگزار شد.

در ادامه با تشکیل جلسه کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید به ریاست استاندار فارس و دبیری سازمان صنعت ، معدن و تجارت و سایر اعضا کارگروه مسایل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی ، اقتصادی شهرستان مرودشت بررسی و تصمیمات اجرایی اتخاذ شد.