:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۶.۷۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

انجام بیش از 9 هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی در یزد

رییس سازمان صمت یزد از انجام 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش بالغ بر 31 میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی طی مرداد 99 خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
اقتصادگردان- محمد رضا علمدار یزدی گفت : بازرسان این سازمان دراجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی که از تاریخ 11مرداد لغایت 10 شهریورماه صورت گرفته است، بیش از 9500 مورد بازرسی و 710 فقره پرونده به ارزش 31 میلیارد و 276 هزار ریال تشکیل داده اند .

علمدار یزدی افزود: اطلاع رسانی و اعلام برنامه های سازمان در رابطه با اجرای طرح نظارت بر کالاهای اساسی به اتاق اصناف و ادارات شهرستانهای تابعه ، تهیه و تنظیم برنامه حضور بازرسان و کارشناسان سازمان در نوبت عصر، استقرار بازرس در محل شرکت تولید کننده ماسک بهداشتی، پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تلفن 124، برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای طرح نظارتی در رابطه با موضوعات میوه و تره بار، خدمات، نظارت بر واحدهای نانوایی، گوشت و فراورده های پروتئینی، شیر و لبنیات، طلا و جواهر و..، هماهنگی با ناظرین افتخاری در سطح استان و انجام گشت مشترک بازرسی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این طرح بوده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد افزود : سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و همشهریان محترم میتوانند گزارشات و نظرات خود را با این سازمان در میان بگذارند.