:
كمينه:۵.۷۹°
بیشینه:۵.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خبر داد :

پرداخت ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: با تصمیم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل تسهیلات رونق جدید به ۳۴ واحد تولیدی استان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
اقتصادگردان- محمدرضا علمدار یزدی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود : از این میزان ۱۳۷.۵ میلیارد تومان در قالب سرمایه در گردش جهت حفظ اشتغال ۴۳۲ نفر به ۲۱ واحد تولیدی پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین از مبلغ یاد شده در کارگروه ۵۱.۵ میلیارد تومان به ۱۳ طرح نیمه تمام با اشتغال جدید ۱۲۹ نفر در قالب سرمایه ثابت مصوب شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از ۱۹ اردیبهشت ۹۴ در استان فعالیت خود را آغاز کرد گفت : تاکنون ۱۶۵ کمیته تخصصی و ۲ هزار و ۹۸۶ جلسه کارشناسی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کارگروه تاکنون ۶ هزار و پنج مورد مصوبه داشته که موجب تثبیت اشتغال ۵۰ هزار نفر در استان شد.

وی با بیان اینکه در کارگروه مورد اشاره پنج هزار و ۷۰۳ پرونده ای مطرح شد افزود: تامین اجتماعی، بانکی، مالیاتی، گاز و برق عمده مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.

علمدار یزدی از تصویب ایجاد شهرک صنوف مزاحم شهری در شهرستان مهریز در زمینی افزون بر ۴۵ هکتار در کارگروه تسهیل و موانع تولید خبر داد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد تصریح کرد : همچنین ۲ واحد صنعتی استان که با برخی مشکلات روبرو بودند در کارگروه مطرح و تصمیماتی در جهت رفع تولید آنها اتخاذ شد.