:
كمينه:۱۹.۷۹°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

تلاش و همدلی کارکنان در پیشرفت و تعالی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مؤثر بوده

سلیمان توکلی گفت: تلاش مجدانه مدیرعامل، اعضای هيئت مديره و ديگر مديران عالي بانک در اتخاذ تصميمات اصولي و زيربنايي در ايجاد ساختارهاي رفاهي کارکنان و بهبود شاخص‌هاي درآمدي آن‌ها بسيار مؤثر بوده است.
کد خبر: ۱۶۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سلیمان توکلی عضو هيئت مديره ناظر استان اصفهان به همراه يوسف نجدي مدير امور استان‌ها و علي طبلشي رئيس اداره پشتيباني از ستاد و برخي شعب استان اصفهان بازديد و پس از آن با رؤساي شعب و رؤساي دواير ستادي استان اصفهان ديدار کردند.

عضو هیئت مدیره و هیئت همراه در راستای بررسي عملکرد استان و همچنين ايجاد رويه همبستگي بيشتر کارکنان در جهت پيشبرد اهداف بانک و ارائه برنامه‌هاي راهبردي در رسيدن به سطوح بالاتر در نظام بانكي كشور با رؤساي شعب و دواير ستادي استان اصفهان ديدار كردند.

توکلی، ضمن تاکید بر همدلی و همکاری کاركنان در رشد و ارتقاء جايگاه بانك به تشريح دستاوردهاي بانك در شاخص‌هاي مختلف در سه سال اخير پرداخت و با اشاره به ارتقاي چشمگير بانك در نظام بانكي كشور و سطح بين‌المللي اظهار داشت: تلاش مجدانه مديرعامل، اعضاي هيئت مديره و ديگر مديران عالي بانك در اتخاذ تصميمات اصولي و زيربنايي در ايجاد ساختارهاي رفاهي كاركنان و بهبود شاخص‌هاي درآمدي آنها بسيار مؤثر بوده است.

در ادامه نجدی، مساعدت‌های مدیرعامل و دیگر مديران عالي بانک که در رشد و تعالي بانک نهايت تلاش خود را داشته‌اند قدرداني کرد و به كاركنان يادآوري نمود بانك قرض‌الحسنه مهر ايران در سال‌هاي اخير در نظام بانكي كشور جايگاه بسيار مطلوبي از نظر صورت‌هاي مالي پيدا كرده است.

وی افزود: با توجه به پرداخت حجم وسیعی از وام در این بانک، مطالبات غيرجاري اندک اين بانک از نظر کارشناسان اقتصادي باورنكردني است كه اين مهم از بركات قرض‌الحسنه است.

در ادامه جلسه طبلشی به سرمایه‌گذاری‌، آینده‌نگري و موارد رفاهي که مديران اين بانک به نفع کارکنان در نظر گرفته‌اند اشاره كرد و در اين راستا مواردي از جمله خريد سهام ، صندوق رفاه آتيه، مهمان‌سراها و تجهيز شعب را برشمرد.

در ابتدای جلسه هم اسفندیاری، مدیر شعب استان اصفهان از زحمات مديرعامل و ديگر مديران بانک تشکر و قدرداني کرد و سپس به تشريح عملکرد شعب استان اصفهان پرداخت.