:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بازگشت شاخص بورس به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد

شاخص کل بورس که به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عقب گرد داشت امروز با بیش از ۳۹ هزار واحد رشد، به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد بازگشت.
کد خبر: ۱۶۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
اقتصادگردان- معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۷۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۱۰۲ واحد رشد کردذ و در رقم ۴۳۰ هزار و ۲۰۲ واحد ایستاد. معامله گران امروز دو میلیون معامله به ارزش ۱۷۷ هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری غدیر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۴۶۹ واحد رشد، در رقم ۱۷ هزار و ۹۲۰ واحد ایستاد. در این بازار ۷۲۹ هزار معامله انجام شد که ۵۴ هزار و ۱۸۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

سنگ اهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی مارون، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.