:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
معاون اعتبارات بانک پارسیان از اختصاص خط اعتباری ویژه برای استارت آپ ها خبر داد

تسهیلات 10 هزار میلیاردی بانک پارسیان به شرکت های دانش بنیان

در آستانه سالروزتاسیس بانک پارسیان، این بانک خط اعتباری ویژه ای را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان قرار داده است.
کد خبر: ۱۶۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
اقتصادگردان- حسین فرزان، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان با اشاره به برگزاری جلسه بین دکتر وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با دکتر کورش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان، از حمایت تمام قد این بانک از شرکت های دانش بنیان خبر داد.
معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان با بیان اینکه بانک پارسیان با تغییر ساختار اجرایی به حمایت هدفمند از شرکت های دانش بنیان خواهد پرداخت، ادامه داد: بانک پارسیان خط اعتباری ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان درنظرگرفته است و پرداخت 10هزار میلیارد ریال تسهیلات و صدور ضمانت نامه به ارزش 3 هزار میلیارد ریال از جمله هدف گذاری های صورت گرفته در بانک برای حمایت از شرکت های دانش بنیان است.
فرزان با اشاره به تغییرساختار دفتر تخصصی شرکت های دانش بنیان مستقر در صندوق نوآوری و شکوفایی و افزایش استقلال در تصمیم گیری آن دفتر، عنوان کرد: فعالیت های این دفتر که شامل بررسی و تشکیل پرونده‌های اعتباری تا مرحله پرداخت تسهیلات و تعهدات به شرکت های دانش بنیان است، به صورت تخصصی دنبال می شود.
آنگونه که این مقام مسئول اعلام کرده دفتر نوآوری بانک پارسیان به طور مستقل و سریع به درخواست های شرکت های دانش بنیان پاسخ می دهد.
فرزان در ادامه بیان کرد: با توجه به ظرفیت های بالای زنجیره ارزش موجود در شرکت های گروه بانک، پارسیان می تواند در زمینه های سرمایه گذاری های مشترک،IPO شرکت های دانش بنیان، صدور اوراق صکوک به همراه صندوق نوآوری و شکوفایی، صدور اوراق گام و مشاوره در زمینه ایجاد و توسعه تابلوی نوآوری در بازار سرمایه اقدام کند.
معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های صندوق های پژوهش و فناوری از دیگر اقدامات بانک پارسیان جهت تسهیل در اخذ وثایق است.