:
كمينه:۲۵.۴°
بیشینه:۲۸.۷۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

برگزاری پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندیها و نهضت ساخت داخل در یزد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی استان در سال 99 خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
اقتصادگردان- محمدرضا علمدار یزدی گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندیها و نهضت ساخت داخل عصر امروز سه شنبه به مدت چهار روز با حضور مقامات استانی و کشوری با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه بین المللی یزد گشایش می یابد.

علمدار یزدی اظهارداشت: در این نمایشگاه، بالغ بر 80 شرکت صنعتی و معدنی از سراسر کشور در زمینه صنعتی، معدنی و ماشین آلات صنعتی و معدنی در فضایی به مساحت 2 هزار و 500 متر حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت، معدن، ماشین آلات و تجهیزات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندیها و نهضت ساخت داخل با حضور فعالان و سرمایه گذاران بخش معدنی و صنعتی از ساعت 17 الی 22 به مدت چهار روز از امروز سه شنبه 25 شهریور آغاز و تا 28 شهریور ادامه خواهد داشت .