:
كمينه:۱۴.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴

همایش مجازی بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان شعب بانك صنعت و معدن برگزار شد

در راستاي استقرار نظام ارزيابي عملكرد كاركنان در بانك صنعت و معدن، همايش مجازي بررسي عملكرد كاركنان شعب اين بانك در تاريخ هجدهم شهريور ماه به رياست حسين عسكري عضو هيأت مديره و با ارتباط آنلاين با مديران استاني و رؤساي شعب اين بانك برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، حسين عسكري در اين همایش مجازی كه به منظور تشریح اهمیت و ضرورت فرآیند استقرار نظام ارزیابی عملکرد کارکنان برای تمامي مدیران استانی و رؤسای شعب برگزار شد، اظهار داشت: تحولات روز افزون مدیریت و اهميت تطبيق پاداش و پرداختي به كاركنان بر اساس عملكرد، وجود نظام ارزشیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است.
عضو هيأت مديره بانك خاطرنشان كرد: با سنجش صحيح عملکرد کارکنان و بهبود آن، عملکرد سازمان بهبود می‌یابد و نتايج يك ارزشيابي معتبر، مبنایی براي برنامه‌ریزی امور مربوط به سرمايه انساني‌ و پیشرفت سازمان خواهد بود.
اين مدير ارشد بانكي عنوان داشت: براي سنجش دقيق عملكرد كاركنان و ارزيابي آن نيازمند سيستمي هستيم كه داراي معيارهاي قابل سنجش و كليدي باشد و بتوان به داده‌ها و اطلاعات حاصل از آن در تصمیم‌گیری ها استناد كرد.
وي سهولت دسترسی مدیران، رؤسا و كارشناسان به نتایج ثبت شده و امکان تدوین برنامه‌های عملیاتی براي تحقق اهداف مديريتي بر اساس گزارش هاي اين سيستم را از ديگر ويژگيهاي يك نظام ارزيابي كارامد عنوان كرد و گفت: در واقع هدف اصلی ارزشیابی عملکرد، ايجاد انگیزه در کارکنان برای انجام بهتر وظایف و تحقق رسالت سازمان است و اعطاي ارتقاء رتبه و پست هاي بالاتر و پرداخت حقوق بر اساس ارزشیابی دقيق می تواند این انگیزه را ايجاد نماید.
عسكري بيان داشت: شناخت نیازهای آموزشی و بهسازی نیروی انسانی از ديگر دستاوردهاي يك نظام مؤثر ارزيابي است و از مديران و رؤساي بخش هاي مختلف بانك انتظار مي رود، نقاط قوت و ضعف و نیازهای فرد ارزشیابی شونده را در هر زمينه كاري مورد توجه قرار دهند.