:
كمينه:۸.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

عضویت در اولین بروکر ایرانی آغاز شد

فعالیت کارگزاران بازارهای مالی تحت عنوان بروکر به قدری گسترده شده که شاهد توسعه رقابت جهانی بروکرها با یکدیگر برای عرضه بهترین خدمات به مشتریان هستیم. ابزارهای معاملاتی آنلاین که بروکرها به مشتریان ارائه می دهند در تسهیل فرآیند خرید و فروش و حضور در این بازارهای سودآور حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۵۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴

اقتصادگردانبا آگاهی از نیازهای سرمایه گذاران داخلی، آرون گروپس نخستین کارگزاری آنلاین ایرانی با خدمات جهانی را تأسیس و فرایند عضویت علاقه مندان را آغاز کرده است.
بروکر آرون گروپس که چندین سال تجربه فعالیت در بازارهای مالی را دارد، اکنون وارد عرصه جهانی شده و از پتانسیل های خود به منظور خدمات رسانی به مشتریان ایرانی و جهانی استفاده می کند. آرون گروپس از منظر کارگزار بازار مالی، با شناسایی عوامل مؤثر در موفقیت مشتریان محبوب ترین و سودآورترین نمادهای معاملاتی ایرانی از جمله طلای آبشده را برای نخستین بار عرضه کرده است.
عضویت در نخستین بروکر ایرانی در مقایسه با برخی از شرکت های سرمایه گذاری چندین مزیت دارد؛‌ نخست این که سرمایه گذاران مبتدی و یا حرفه ای، با نمادهای ارائه شده از سوی بروکر تا حدی آشنا و به تغییرات قیمتی آنها واقف هستند.
نمادهای ارائه شده پویاترین محصولات معاملاتی در بازار هستند که می توانند سود مناسبی نصیب سرمایه گذار کنند. ارائه دقیق ترین و به روزترین پلتفرم معاملاتی (MetaTrader 5) با امکانات گسترده از دیگر مزیت های بروکر آرون گروپس است.
بروکر آرون گروپس به عنوان یک کارگزاری معاملاتی این نکته را نیز در نظر گرفته که در یک سرمایه گذاری موفق ارزش سرمایه و سود حاصله باید در گذر زمان حفظ شوند؛ از این رو، سود تجارت بر حسب ارزهای جهانی را گامی مهم در پیشرفت سرمایه گذار می داند که اکنون این شرایط با عضویت در بروکر آرون برای همه افراد محقق شده است.
لازم به ذکر است که بقای سرمایه گذار در بازارهای مالی نیازمند کسب دانش معاملاتی لازم نیز است. بروکر آرون از ابتدا همراه سرمایه گذارن است تا دانش جهانی و آموزش های این حرفه را در اختیار آنها قرار داده و پشتوانه ای قوی در مسیر موفقیت ایجاد کند.