:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۱.۷۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
محمد صالحی:

قوانین حوزه آب و منابع طبیعی کشاورزان را زمین‌گیر کرده است

ماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست‌های وزیر جهاد کشاورزی در حوزه حمایت از کشاورزان عنوان کرد: با قوانینی که در کشور در حوزه آب و منابع طبیعی اجرایی می‌شود کشاورزان زمین‌گیر شده‌اند و هر ساله خسارات زیادی را متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۱۵۸۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
اقتصادگردان- حسین محمد صالحی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس گفت: قرار بود وزیر جهاد کشاورزی در رفع مشکلات کشاورزان و ساماندهی وضعیت محصولات کشاورزی برنامه جدی داشته باشد. با قوانینی که در کشور در حوزه آب و منابع طبیعی اجرایی می‌شود کشاورزان زمین‌گیر شدند و هر ساله خسارت زیادی را متحمل می‌شوند.

وی ادامه داد: چرا اکنون کسی به فکر کشاورزان نیست؟ قیمت محصولات کشاورزی نظیر سیب‌زمینی و پیاز نسبت به سال پیش کاهش زیادی داشته است در حالی که تورم و گرانی چند برابر شده است. نمی‌دانم کشاورزان چگونه نفس می‌کشند؟ در منطقه فریدن و بسیاری دیگر از مناطق کشور سیب‌زمینی و پیاز تولید می‌شود و هر ساله پایان تابستان دغدغه بزرگ کشاورزان باید این باشد که وام و قرض و بدهی خود را چگونه پرداخت کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تورم و گرانی را لحظه به لحظه شاهد هستیم باید به فکر کشاورزان باشیم لازم است در یک برنامه‌ریزی جدی حمایت خودمان را از کشاورزان اعلام کنیم تا هر ساله این عزیزان دچار گرفتاری و مصیبت نباشند.