:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۳.۹۹°
Updated in: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
موافق وزیر پیشنهادی صنعت

رسولی‌نژاد: سلامت و دیانت از ویژگی‌های مدرس خیابانی است

نماینده دماوند، سلامت و دیانت را به عنوان ویژگی‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برشمرد و گفت: نباید تمام مشکلات ۷ سال دولت را برگردن آقای خیابانی انداخت.
کد خبر: ۱۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
اقتصادگردان- احمد رسولی‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: بنده در دوره‌های قبلی کمتر به عنوان موافق وزیر صحبت کردم و عمدتا مخالف بودم. در دولت‌های سازندگی و اصلاحات در مجلس حضور داشتم و آقای جهانگیری هم خاطرش است که در آن زمان به عنوان مخالف وزیر صنایع صحبت کردم.

وی افزود: سابقه شناخت من از آقای مدرس خیابانی به گذشته برمی‌گردد. زمانی که ایشان کارخانه سیمان را در شهرستان فیروزکوه مدیریت می‌کرد. از آن زمان تاکنون در هر جا مسئولیت داشت همه از او به دلیل سلامت و دیانت‌اش یاد می‌کردند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن توضیح داد: در کمیسیون صنایع گزارشات زیادی علیه ایشان آورده شد. یکی از آن‌ها در بحث جریان فتنه و مدیران منتسب بود اما آقای خیابانی با آن‌ها برخورد کردند. همین افراد امروز برای ایشان پرونده‌سازی می‌کنند. حواستان باشد که در سال آخر دولت‌ جریان‌هایی می‌خواهند مجلس را تحت تأثیر قرار دهند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تأکید کرد: درخواست ما از آقای مدرس خیابانی آن است که در عزل و نصب‌ها از افراد کارآمد استفاده کند، کسانی که وابستگی به جریان فتنه نداشته باشند. این خط قرمز مقام معظم رهبری بود که در این دولت رعایت نشد.

رسولی‌نژاد با بیان اینکه مدرس خیابانی در تمامی سطوح سابقه مدریتی دارد، افزود: او توانایی لازم برای اداره امور را دارد ولی نباید تمامی مشکلات دولت را به گردن ایشان انداخت. ۱۹۴ نماینده سوال از رئیس جمهور در بحث اقتصادی را امضا کردند که ای کاش هیأت رئیسه اجازه اعلام وصول آن را می‌داد. تنها به عنوان یک نمونه ما از رئیس کل بانک مرکزی خواستیم که در کمیسیون صنایع حاضر شود و درباره بازار ارز توضیح دهد، ایشان گفت که اگر بیاید و بعد از آن با خبرنگاران صحبت کند ممکن است نتیجه عکس دهد. باز هم می‌گویم که آقای خیابانی فرزند انقلاب است و نباید کل مشکلات هفت ساله دولت را به ایشان گره زد.