:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۸.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
موافق وزیر پیشنهادی صنعت

خدابخشی: رای به مدرس خیابانی یعنی رای به خودکفایی و ثبات بازار

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مدرس خیابانی مدیری شجاع، مدبر، توانمند و متعهد بوده و کارآمدی خود را در پست‌های متعددی در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته است به اثبات رسانده است.
کد خبر: ۱۵۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
اقتصادگردان- محمد خدابخشی در جلسه علنی امروز چهارشنبه به عنوان موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سمت مدیریت و وزارت امانت الهی است که به وزیر سپرده می‌شود و باید از این امانت الهی مراقبت کنند. بنده قصد دارم به معیارهای انتخاب مدیران و وزیران در چند سال اخیر نگاهی داشته باشم. ویژگی‌های شخصیتی، سوابق اجرایی و مرتبط با حوزه کاری ویژگی‌های علمی و تخصصی، مسئولیت ‌پذیری اجتماعی، توجه به شایسته سالاری، توانایی‌های جسمی و ذهنی، مهارت ارتباط انسانی، آگاهی و توانمندی در انجام وظایف از جمله معیارهایی است که در انتخاب مدیران و وزیران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: یک مدیر توانمند باید با برنامه‌ریزی و ساماندهی امکانات سازمان و درج صحیح موقعیت امکانات موجود را برای حل مشکلات به کار گیرد. امروز از آنجا که برای دفاع از مدیری متعهد، دلسوز و توانمند در محضر ملت ایستاده‌ام افتخار می‌کنم. آقای مدرس خیابانی امتحان خود را در دوره تصدی پست‌های متعدد در وزارت صنعت، معدن و تجارت پس داده است و در ۱۵ ماه اخیر که سرپرستی این وزارتخانه را برعهده داشت با وجود تمام مشکلات و فشارها کارنامه قابل قبولی دارند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظارات موجود و مشکلات نیز به جاست، اما نباید انتظار رفع همه مشکلات را صرفا از یک وزارتخانه داشت. آقای مدرس خیابانی مدیری توانمند و سخت‌کوش است و در عمل نیز روحیه جهادی خود را نشان داده و ایشان ۱۸ سال در سمت‌های مختلف کارشناسی و مدیریتی تعهد و کارآمدی خود را در این وزارتخانه به ثبت رساندند.

وی در ادامه تاکید کرد: در دوران اوج کرونا که دشمنان منتظر شکست مدیران ما و کمبود کالا و اقلام بهداشتی در داخل کشور بودند ایشان با مدیریت جهادی ماسک و اقلام بهداشتی و کالاهای اساسی را به وفور در فروشگاه‌ها در دسترس مردم قرار داد و دشمنان ما شکست خوردند. در فشارهای بین‌المللی که کانال‌های مالی بسته شده‌اند ایشان با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی صنعت را احیاء کرد و تولید پایدار ادامه دارد.

خدابخشی در پایان با اشاره به برنامه‌های مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: ایشان برنامه‌های تخصصی و عملیاتی در حوزه تولید دارد که می‌تواند زنجیره تولید داخلی را تکمیل کرده و بازار را به ثبات برساند. در آشفته بازار کنونی ایشان عملکرد قابل توجهی داشته است. مدرس خیابانی مدیری شجاع، مدبر، توانمند، متعهد است. رای اعتماد به ایشان یعنی رای به خودکفایی، ثبات بازار، رونق تولید ملی، اشتغالزایی و نخبه‌پروری می‌باشد.