:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۴.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

همه برای توسعه کردستان دلسوزانه گام برداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در شرایطی که با مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف به ویژه تحریم‌ها مواجه هستیم، همه باید از هر قشر و با هر افکاری برای توسعه استان و منطقه دلسوزانه گام برداریم‌.
کد خبر: ۱۵۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

اقتصادگردان- حسین خوش‌اقبال در جریان بازدید از قطعه دوم راه‌آهن همدان - سنندج اظهار داشت: اکنون همه از هر جریان و فکر و عقیده‌ای باید در کنار هم باشیم و برای توسعه استان و خدمت بهتر به مردم صادقانه کار کنیم.

وی با بیان اینکه با مشکلات زیادی در زمینه بودجه و اعتبارات عمرانی در کشور مواجه هستیم، اضافه کرد: استان کردستان نیز با توجه به شرایط خاصی که دارد، دارای مشکلاتی بوده اما هدفمان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمامی است که قرار است امسال به بهره‌برداری برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: چاره‌ای جز اجرای پروژه‌ها در شرایط حاکم نیست و دستگاه‌های مختلف باید تمام همت خود را به کار گرفته تا بتوانیم امسال پروژه‌های اولویت‌دار را به بهره‌برداری برسانیم که به طور قطع رضایت مردم را نیز به دنبال دارد، ضمن اینکه بزرگترین تونل غرب کشور امسال در مریوان به بهره‌برداری خواهد رسید که مردم از برکات آن در آینده بهره‌مند خواهند شد.

خوش‌اقبال با بیان اینکه اکنون در شرایط سختی قرار داشته و در ۲ جبهه با تحریم‌ها و ویروس کرونا درگیر هستیم، گفت: در حالیکه هیچ کشوری حاضر به ارسال ماسک و لوازم بهداشتی به ایران نبود، با توانمندی و تکیه بر دانشمندان ایرانی توانستیم کارها را برای مقابله با کرونا با موفقیت پیش ببریم.