:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران مطرح کرد

مردم به استان مازندران سفر نکنند، انحصارگری در صدور مجوزها برداشته شود

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استان مازندران در مقابله با کرونا در شرایط حساسی قرار داشته و باید سفرهای به این استان کنترل شود.
کد خبر: ۱۵۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
اقتصادگردان- مهدی سعادتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر اول بنده نسبت به خودم است. بنده از ملت ایران عذرخواهی کرده و قول می‌دهم تا مجلس با اراده قوی و کار خالصانه در جهت حل مشکلات مردم و دغدغه‌های اقتصادی آنها حرکت کند. یکی از انتظاراتی که از مجلس یازدهم می‌رود بحث تسهیل فضای کسب و کار و رفع انحصارگری در صدور مجوز است. در بخش کارگزاری‌ها داروخانه‌ها، دفاتر اسناد رسمی و مجوز وکالت انتظار می‌رود در صدور مجوزهای آنان انحصارگری کنار رفته و این امر تسهیل گردد.

وی در ادامه در تذکری به وزارت صمت وجهاد کشاورزی اظهار کرد: واردات ۴۰۰ هزار تن برنج در زمان برداشت برنج در کشور معنای نداشته و باید جلوی این کار گرفته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان مازندران در مقطع فعلی جزو دومین استان‌های است که بعد از موج دوم کرونا با مشکلات جدی روبرو است از رئیس جمهور انتظار می‌رود که شخصا ریاست ستاد ملی کرونا را به عهده بگیرد. ما در استان مازندران با مشکلات حادی رو به رو هستیم و صدها نفر فوت کرده‌اند. در تامین دارو دستگاه اکسیژن ساز و وسایل تخصصی با مشکل رو به رو هستیم. انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران از مردم می‌خواهم که فعلا به استان سفر نکنند و انتظار می‌رود سفرها به استان مازندران کنترل شود.