:
كمينه:۲۰.۴°
بیشینه:۲۰.۹۹°
Updated in: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

فرهنگیان می‌توانند از بانک مهر ایران تسهیلات ۲۰۰ ميليون ريالي دريافت کنند

محسن حاجی‌میرزایی در توييتر خود از تفاهم‌نامه با بانک مهر ايران و امکان دريافت تسهيلات از سوي فرهنگيان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، حاجی‌ميرزايي وزير آموزش و پرورش در توييتر خود نوشت: «پوشش حداکثري جامعه فرهنگيان در افزايش قدرت خريد و اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه از سياست‌هاي رفاهي آموزش و پرورش است. در اين راستا تفاهم‌نامه همکاري دوجانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به امضا رسيد. فرهنگيان عزيز مي‌توانند تا سقف ۲۰۰ ميليون ريال و زوجين فرهنگي تا سقف ۴۰۰ ميليون ريال با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه تسهيلات دريافت كنند. در جهت صيانت از كرامت و تكريم فرهنگيان عزيز تمام تلاش خود را به كار گرفته‌ايم.»
گفتنی است تسهیلات یاد شده در چارچوب طرح کالاکارت بانک مهر ایران است. يکي از اهداف طرح كالاكارت افزايش قدرت خريد مشتريان است و در اين طرح متقاضيان نيازي به سپرده‌گذاري ندارند. تسهيلات بانك مهر ايران بدون دريافت هر گونه سود بوده و تنها شامل كارمزدي حداكثر ۴ درصدي است كه طرح كالاكارت نيز از همين شرايط پيروي مي‌كند.
تنوع بالای پذیرندگان طرح کالاکارت باعث شده مشتریان بتوانند در شهرهای مختلف کشور نسبت به خريد کالاها و دريافت خدمات مختلف اعم از لوازم خانگي، پوشاك، رايانه، تلفن همراه، خدمات آموزشي و درماني و... اقدام كنند.