:
كمينه:۱۰.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶

همه چیز برای برنده شدن شما مهیاست

برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران می توانید از طریق سامانه «بام» به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به حضور در شعب، حساب تان را افتتاح و با بازو (بات) بله، وضعیت و امتیاز خود در قرعه کشی را رصد کنید.
کد خبر: ۱۵۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مردادماه پایان مهلت شرکت در چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است و به همین منظور امکان شرکت در این قرعه کشی با خدمات سامانه بام و اپلیکیشن بله به منظور حفظ سلامت مشتریان و کاهش مراجعات به شعب، تسهیل شده است.
بدین ترتیب افرادی که پیش از این در بانک ملی ایران احراز هویت شده اند، می توانند تنها با مراجعه به سامانه «بام» و تکمیل اطلاعات لازم در بخش «خدمات حساب»، حساب تازه ای را افتتاح کنند و از طریق همین سامانه واریز، برداشت و تکمیل موجودی برای شرکت در قرعه کشی را انجام دهند.
همچنین شرکت کنندگان در این دوره از قرعه کشی می توانند با بازو (بات) بله به آدرس bmilotterybot ، به راحتی از وضعیت حساب و میزان امتیاز خود کسب اطلاع کرده و همچنین راهنمایی های لازم برای شرکت در این مرحله از قرعه کشی را دریافت کنند.
در چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران 793 هزار و 196 فقره جایزه با ارزش بیش از یک هزار و 392 میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته که 99 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال از جوایز ویژه آن محسوب می شود.