:
كمينه:۱۳.۷۳°
بیشینه:۱۵.۷۹°
Updated in: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱

انتقاد نماینده اهواز از افزایش بی رویه قیمت وسایل سرمایشی در خوزستان

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به مشکلات قطع برق در خوزستان با وجود گرمای بیش از ۵۵ درجه از افزایش بی رویه قیمت وسایل سرمایشی در حوزه انتخابیه خود انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۵۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
اقتصادگردان- مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: وضع بازار خوب نیست، گرانی های کمرشکن اقشار ضعیف را دچار مشکل کرده است، به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب علاج قطعی تحریم با تکیه بر توان داخل است نه امید به اروپا و امریکا، چرا وزیر صمت را معرفی نمی کنید؟ چرا با مردم صحبت نمی کنید و دلیل گرانی ارز، مسکن و ارزاق اساسی را بیان نمی کنید؟ مردم امین ما هستند.

وی با متهم کردن تیم اقتصادی دولت به بی برنامگی گفت: در صنعت فولاد و تامین مواد اولیه شرکت های فولادی به طور خاص فولاد خوزستان و شرکت های تولید لوازم خانگی دچار مشکلاتی هستیم، وقتی نیاز داخل تامین نمی شود صادرات سیمان، میل گرد و فولاد به چه معنی است؟

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از سیاست های وزارت نیرو در ۸ سال گذشته گفت که این سیاستها موجب مشکلاتی برای برق مردم خوزستان شده است، خوزستانی که شاهد دمای بالای ۵۵ درجه است، به دلیلی اینکه ۸ سال هیچ نیروگاهی در خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز احداث نشده است شاهد قطع مکرر برق و افزایش بی رویه قیمت وسایل سرمایشی گاهی تا ۱۰ برابر هستیم. چه کسی مسئول نظارت در این امر است؟

وی اضافه کرد: خصوصی سازی به اختصاصی سازی تبدیل شده است، تجربه تلخ نیشکر هفت تپه گروه ملی اهواز، هپکو را برای شرکت ملی حفاری انجام ندهید.