:
كمينه:۶.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی و صنایع وابسته با حضور دانش‌بنیان‌ها

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از امروز آغاز به کار کرد و به مدت دو روز با حضور شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ ادامه دارد.
کد خبر: ۱۵۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
اقتصادگردان- رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته کشور از امروز دوشنبه ۱۲ تا چهارشنبه ۱۴ مرداد ماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف بازارسازی برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور و حوزه کشاورزی و به هم رسانی عرضه و تقاضا برگزار می‌شود.

در این رویداد سه روزه نیازهای فناورانه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان شیلات ایران، اداره اوقاف استان البرز، برخی شرکت‌های بخش خصوصی و هلدینگ‌ها در ۹ نشست در دو نوبت صبح و عصر معرفی خواهد شد، همچنین در این رویداد مجازی، مذاکره خصوصی با ارائه‌کنندگان نیازها در اتاق‌های  مجازی نیز پیش‌بینی شده است.

علاوه بر آن در این رویداد مجازی سه روزه ۲۴۲ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۳۷ نفر از ۱۲۴ شرکت دانش بنیان، ۳۵ نفر از ۳۳ شرکت در فرآیند دانش‌بنیانی و ۷۰  نفر نیز از شرکت‌های غیر دانش‌بنیان حضور دارند و در حین برگزاری این رویداد مجازی، فرصت پرسش و پاسخ برای شرکت کنندگان در این وبینار در نظر گرفته شده است.

صندوق نوآوری و شکوفایی در سال جهش تولید و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری رویدادهای مجازی کرده است که این رویداد نیز پیرو برگزاری رویدادهای ارائه نیازهای فناورانه صنایع در سال گذشته، از ابتدای امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است.

برگزاری کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری  و دریافت استانداردها در توسعه محصولات کشاورزی، ارائه نیازهای فناورانه در محورهای نهاده‌های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی از دیگر برنامه‌های این رویداد است.