:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

5 میلیون وام با کارت‌ اعتباری برای مشمولان سهام عدالت

تا سقف ۵ میلیون تومان مشمولان سهام عدالت می‌توانند با کارت اعتباری وام دریافت کنند
کد خبر: ۱۵۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
 اقتصاد گردان - بانک ملی با بیش از ۴۰۰۰فروشگاه قرار بسته‌ است تا مشمولان سهام عدالت بتوانند از طریق کارت های اعتباری که به آن‌ها تعلق می‌گیرد، کالاهای موردنیاز خود را خریداری کنند. نکته مهم در این زمینه این است که اگر یک ماه بعد از اولین تراکنش از این کارت‌های اعتباری، مبلغ پرداختی تسویه شود، هیچ سودی از این افراد دریافت نمی‌شود  و پاداش هم می‌گیرند. همچنین، برای خوش حساب‌ها  در این زمینه سقف اعطای وام بسته به میزان سهام عدالت با کارت‌های اعتباری افزایش پیدا می‌کند.کارت هدیه دیجیتالی هم یکی دیگر از طرح‌های بانکداری دیجیتال است که به زودی عرضه می‌شود. علاوه براین، معادل ۲۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای وام ازدواج پرداخت شده است.
محمد رضا حسین زاده اظهار کرد: از ۲۳ میلیون خانوار مشمول دریافت وام کرونا پرداخت وام ۶ میلیون خانوار متعلق به بانک ملی بوده که طی یک ساعت وام این افراد پرداخت شد. علاوه براین، معادل ۱۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هم با نرخ ۱۲ درصد به کسب‌وکارهایی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، پرداخت خواهد شد.این بانک تاکنون یکصد و ۸ هزار میلیارد ریال از اموال و املاک خود را به فروش رسانده است و گروه توسعه ملی از زیرمجموعه های خود را از طریق بورس در تیر ماه به فروش گذاشتیم اما فروش نرفت که قصد داریم مدیریت آن را هم واگذار کنیم تا در نهایت واگذاری آن محقق شود.  
برای تامین مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی کشور در سال گذشته و سه تا چهار ماهه ابتدایی امسال معادل ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. همچنین، نزدیک ۴ هزار میلیارد تومان هم برای واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که نقش مهمی در سطح اشتغالزایی دارند، پرداخت تسهیلات انجام داده‌ایم.