:
كمينه:۱۲.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
برای مسوولیت پذیری و حفظ جان هم میهنان به برنامه ریزی و هماهنگی نیاز است و کارهای لازم باید از حالا و به تدریج انجام شود

دهه محرم سال 99 مصادف با 30 مرداد تا 8 شهریور است

امسال شروع محرم و روزهای دهه محرم در سال 99 از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، محل زندگی و کسب وکار، مراجعات و رفت و آمدها نیازمند برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی، مسافرت و انجام برنامه های مذهبی محرم هستند. امسال دهه محرم مصادف با 30 مرداد تا 8 شهریور 99 است و در فرصت باقی مانده لازم است که به نکات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توجه شود و هماهنگی های لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۱۵۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
اقتصاد گردان - شروع محرم مصادف با پنجشنبه 30 مرداد 1399 هجری شمسی و [ اول محرم ۱۴۴۱ هجری قمری] است

تاسوعای حسینی مصادف است با جمعه 07 شهریور 1399 هجری شمسی 9 محرم 1441 قمری

و عاشورای حسینی مصادف است  با شنبه 08 شهریور 1399 هجری شمسی 10 محرم 1441 قمری

امسال شروع محرم و روزهای دهه محرم  در سال 99  از اهمیت خاصی برخوردار است و مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی، محل زندگی و کسب وکار، مراجعات و رفت و آمدها نیازمند برنامه ریزی برای رعایت پروتکل های بهداشتی، مسافرت و انجام برنامه های مذهبی محرم هستند.  امسال دهه محرم مصادف با 30 مرداد تا 8 شهریور 99 است و در فرصت باقی مانده لازم است که به نکات لازم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا توجه شود و هماهنگی های لازم صورت گیرد. همچنین برای کاهش ترددها و رفت و آمدها و تراکم کارها، لازم است که بسیاری از کارها از حالا انجام شود و همه کارها و رفت و آمدها و تردد در شهر و بازار را به روزهای شلوغ نزدیک و ایام دهه محرم موکول نکنیم تا به سلامت خود و هم میهنان خود کمک کنیم.