:
كمينه:۱۱.۷۹°
بیشینه:۱۱.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

آخرین بررسی قیمت سکه و طلا در بازار نشان می دهد که قیمت انواع سکه افزایش داشته و در جریان معاملات بازار ارز، نرخ خرید دلار و یورو ۱۰۰ تومان کاهش یافت اما نرخ فروش این دو نوع ارز با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت مواجه شده است.
کد خبر: ۱۵۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
اقتصادگردان- در بازار امروز (دوشنبه) هر قطعه سکه تمام بهار طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که نسبت به روز گذشته  افزایش قیمت دارد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.

هر قطعه نیم سکه نیز با افزایش ۳۰ هزار تومانی، پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت دارد و هر قطعه ربع سکه سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که کاهش ۲۰ هزار تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

هر قطعه سکه یک گرمی بدون تغییر نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۵۳ هزار و ۸۳۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.

در بازار جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۴۲ دلار ثبت شده است.

امروز همچنین صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید دلار نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان کاهش اما نرخ فروش آن ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش اما نرخ فروش آن ۲۰۰ تومان افزایش یافته است.

علاوه براین، بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند.