:
كمينه:۱۳°
بیشینه:۲۳°
به‌روز شده در: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
انتشارات ثانیه منتشر کرد
کتاب روزنامه‌نگاری برند که مخاطبان اصلی‌اش فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی است به تازگی منتشر شده است. این کتاب به قلم اندی بول نویسنده و روزنامه‌نگاری انگلیسی به رشته تحریر درآمده و از سوی، «مریم چهاربالشی» و «محسن ایلچی» ترجمه شده است
کد خبر: ۱۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

اقتصاد گردان -  کتاب یک رویکرد تئوریک و یک رویکرد عملیاتی را دنبال می‌کند.دربخش تئوریک خواننده با مبانی آشنا می‌شود اما نویسنده در این بخش متوقف نمانده است و در واقع نقطه ثقل کتاب رویکرد عملیاتی- کاربردی آن است. در همین چارچوب نگارنده تلاش کرده است با ارائه ده‌ها مثال واقعی از شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف مفهوم و رویکرد عملیاتی را به خواننده منتقل سازد. 
بخش اول این کتاب که خود دارای شش فصل است به چگونگی توسعه راهبرد روزنامه‌نگاری برند می‌پردازد. در این فصول خواننده با مفاهیم، تاریخچه و مخاطبان روزنامه‌نگاری برند آماده می‌شود. هم‌چنین رویکرد تدوین استراتژی برای روزنامه‌نگاری برند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. علاوه بر این شیوه روایت کردن خبر همراه با چالش‌های تعهد به اخلاق نیز در همین فصل مورد بررسی قرار گرفته است. 
بخش دوم کتاب به قالب‌های انتشار اخبار و گزارش‌های اختصاص دارد. در این بخش طیف متنوعی از زیرساخت‌های انتشار خبر از سنتی‌ترین اشکال که همان نشریات چاپی هستند تا شبکه‌های اجتماعی و چگونگی بهره‌گیری از آنها مدنظر قرار گرفته است.
بخش سوم کتاب به مسیر بیان خبر در روزنامه‌نگاری برند اختصاص دارد. در این بخش نویسنده به صورت خاص روی بخش‌ها و صنایع مختلف تمرکز کرده است. از جمله صنایع گردشگری، سازمان‌های مردم‌نهاد، صنایع غذایی و ...
بخش چهارم نیز که چرخه گردش خبر را کامل می‌کند به اندازه‌گیری نتایج اختصاص دارد. در این بخش چگونگی رصد اخبار در شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای تجزیه و تحلیل آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. 
. این اثر از سوی انتشارات ثانیه به چاپ رسیده است.علاقمندان می تواند جهت تهیه این اثر به ادرس زیر مراجعه فرماید saniehpress.ir



نام:
ایمیل:
* نظر: