:
كمينه:۱۴.۸۴°
بیشینه:۱۶.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

قیمت سکه امروز به بالای ١٠ میلیون تومان رسیده و هرگرم طلا نیز در محدوده زیر یک میلیون تومانی مانور می دهد. از سوی دیگر در بازار ارز نیز تداوم روند کاهشی قیمتها گزارش شده است.
کد خبر: ۱۵۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
اقتصادگردان- براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز ( پنجشنبه) به ١٠ میلیون و  ٣٥٠ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  ٩٥٨هزار  و  ٤٨٩ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و  ٦٠٠ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ١٣٠ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و  ٥٠ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ٦٩٠هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ١٨٧٨ دلار رسیده است.

امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خریدند و معادل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروختند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با معاملات روز گذشته ۵۰ تومان کاهش نشان می دهد.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نیز با ۵۰ تومان کاهش قیمت مواجه شده است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند که نسبت به دیروز تغییری نکرده است.