:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
با حضور معاون وزیر صنایع صورت گرفت:

افتتاح و بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در زرندیه

معاون وزیر صنایع یک واحد تولیدی را در شهرک صنعتی مامونیه مرکز شهرستان زرندیه افتتاح و از دو واحد دیگر نیز بازدید کرد.
کد خبر: ۱۵۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

اقتصادگردان- امیر بیات امروز چهارشنبه ۲۵ تیرماه در سفری نیم روزه به استان مرکزی در ابتدا از طرح بزرگ صنعتی شرکت آرمان سبز آدینه با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۰۹ نفر بازدید کرد.

این واحد بزرگ صنعتی که تولیدکننده انواع سموم و کودشیمیایی است هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بزودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر صنایع در ادامه از طرح بزرگ صنعتی غذا فرآور پنگوئن که قرار است در حوزه بسته بندی مواد غذایی و پزشکی فعالیت کند بازدید کرد. این واحد تولیدی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال و ایجاد فرصت شغلی برای ۴۰۰ نفر هم اکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مقام مسئول در وزارت صمت همچنین، شرکت بسپار فوم زرندیه با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۴۵ نفر را افتتاح کرد.

شرکت بسپار فوم غرب (سهامی خاص) یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید فوم سرد است که در صنعت تولید مبلمان منزل و اداری، صندلی انواع خودور، تشک خواب و سایر مصارف صنعتی به کار می رود.

معاون وزیر صنایع در ادامه سفر به استان مرکزی، شهرستان زرندیه را به مقصد دلیجان ترک کرد. او قرار است در ادامه سفر خود شرکت هخامنش پارس با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۰ نفر را در ناحیه صنعتی راونج شهرستان دلیجان افتتاح کند.

بازدید از شرکت الیاف ساینا تولید کننده انواع الیاف مصنوعی در شهرک صنعتی دلیجان از دیگر برنامه‌های سفر نیم روزه معاون وزیر صنایع و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به استان مرکزی است.

در این برنامه نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی، فرماندار زرندیه و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.