:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

انتقاد نایب رییس کمیسیون عمران از دنبال کردن طرح‌های متعدد برای ساماندهی بازار مسکن

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای ساماندهی بازار مسکن باید بسته‌ای ویژه و طرحی تخصصی دنبال شود و بیان شدن طرح‌های متعدد هدف اصلی را محقق نمی‌کند.
کد خبر: ۱۵۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
اقتصادگردان- کمال علیپور بنکداری در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری با استناد به بند پنج ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف اصلی مجلس شورای اسلامی باید حل موضوع مسکن باشد و برای حل این مساله باید یک پکیج اساسی که نظرات تخصصی همه بخش‌ها را در نظر می‌گیرد در مجلس انقلابی دنبال شود.

وی در ادامه اظهار کرد: همان طور که حضرت آقا فرمودند ما نباید با مسائل احساسی برخورد کنیم. امروز یک فرد از کمیسیون اقتصادی می‌گوید ما در کشور ۲۰ درصد مسکن خالی داریم در حالی که این آمار غلط است و ما تنها ۱۰ درصد مسکن خالی در کشور داریم.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون تخصصی طرح جامعی را برای ساماندهی بازار مسکن دنبال می‌کند و قرار است تا هفته آینده به صحن بیایند. آیا این برای مردم خنده‌دار نیست که یک هفته طرحی یک فوریتی با یک ماده در خصوص مسکن ارائه شود و هفته‌ای دیگر طرحی ۵۰ ماده‌ای ارائه شود؟