:
كمينه:۲۲.۷۹°
بیشینه:۲۳.۹۹°
Updated in: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
گودرزی:

نیازمند بسته‌ای هدفمند برای ساماندهی بازار مسکن هستیم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که موازی کاری در ارائه‌ی طرح‌های متعدد برای ساماندهی بازار مسکن ثمربخش نبوده و باید بسته‌ای منسجم دنبال شود.
کد خبر: ۱۵۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
اقتصادگردان- عباس گودرزی در تذکری با استناد به بند 11 ماده 22 آیین‌نامه در جریان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم که شأن مجلس را حفظ کنیم و با برنامه‌ریزی به سمت قانون‌گذاری هدفمند برویم. امروز بحث مسکن یکی از مهم‌ترین معضلات کشور و مطالبه جدی مردم از مجلس شورای اسلامی است. ما باید موضوعات را به صورت مساله‌محور دنبال کنیم و بسته‌ای هدفمند برای آنها در نظر بگیریم تا به راه‌حلی میسر دست پیدا کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز بعضا شاهد هستیم که هر یک از همکاران طرحی برای ساماندهی بازار مسکن ارائه می‌کنند و کمیسیون اقتصادی و کمیسیون عمران نیز به صورت جداگانه این موضوع را دنبال می‌کنند، در صورتی که باید یک بسته منسجم در خصوص مسکن دیده شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تامین مسکن وظیفه دولت و حاکمیت است و ما باید با دنبال کردن بسته‌ای هدفمند در کمیسیون عمران به راه‌حلی مشکل‌گشا در این زمینه برسیم.