:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۷.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بانك صنعت و معدن سقف انتقال وجه کارت به کارت را تا 60 میلیون ريال افزايش داد

مدير روابط عمومي و امور مشتريان بانك صنعت و معدن اعلام كرد: در راستاي اجراي بخشنامه جديد بانك مركزي ج.ا.ا و با عنايت به روند صعودي و شروع موج دوم شيوع ويروس كرونا سقف انتقال وجه کارت به کارت در بانك صنعت و معدن تا 60 میلیون ريال افزايش يافت.
کد خبر: ۱۵۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
اقتصادگردان- به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، دكتر ترابي با بيان مطلب فوق اظهار داشت: جهت مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس كرونا، اقدامات لازم در اين بانك برای تسهیل استفاده مشتريان از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری به شعب و دستگاه‌های خودپرداز در دستور كار قرار گرفت.
دكتر ترابي تصريح كرد: سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی و خودپردازها از مبلغ سی میلیون ریال در هر شبانه‌ روز از مبدا کارت هاي اين بانك به شصت میلیون ریال افزایش يافته است.
مدير روابط عمومي و امور مشتريان اين بانك خاطرنشان كرد: امکان تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری به مدت يك سال و تا اطلاع ثانوي بلامانع است و ضروری است، شعب اقدامات لازم برای احراز هویت غیرحضوری و اطلاع‌رسانی به مشتریان را به انجام رسانند.
وي در پايان تأكيد كرد: رعایت مفاد بخشنامه بانك مركزي در اين خصوص تا اطلاع ثانوی لازم الاجرا بوده و بازگشت به وضعیت عادی با ابلاغ بانک مركزي صورت خواهد پذیرفت.