:
كمينه:۱۷.۶۲°
بیشینه:۱۸.۷۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

بازدید سرزده عضو هیئت مدیره بانک دی از شعبه شهید مطهری

رحیم طاهری، عضو هیات مدیره بانک دی ضمن بازدید سرزده از شعبه شهید مطهری با کارکنان و مشتریان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۱۵۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک دی، طاهری در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های همکاران شعبه مطهری در تحقق اهداف از پیش تعیین شده گفت: نقش همکاران شعب در تحقق اهداف بانک با تمرکز بر بازاریابی هدفمند، جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات پرونده های اعتباری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به اهمیت اجرایی شدن برنامه های عملیاتی بانک در سال جاری توسط همکاران شعب افزود: با ابلاغ برنامه های عملیاتی به شعب انتظار می رود همکاران با تلاش روزافزون، روحیه پیگیری و تکیه بر دانش بانکی بتوانند اجرای این برنامه ها را در الویت فعالیت های خود قرار دهند تا بانک بیش از گذشته در مسیر سودآوری و موفقیت قرار گیرد.
عضو هیئت مدیره بانک دی با بیان این که برگزاری نخستین مجمع ارزیابی عملکرد شعب تهران بانک دی حاکی از عزم جدی مدیران ارشد برای دستیابی به اهداف برنامه عملیاتی شعب است، گفت: برگزاری این مجمع برای شعب شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد و شایسته است که همکاران به راهکارهایی که برای بهبود نتایج عملکردی در 3 ماهه دوم سال 1399 در این مجمع ارائه شد توجه کافی داشته باشند.
طاهری در پایان سخنانش با تاکید بر اهمیت تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان یکی از مهم ترین ارزش های بانک دی، افزود: تکریم مشتریان به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری یکی از ارزش‌های مهم بانک به شمار می رود و همکاران شعب باید ضمن رعایت این اصل بر روند تسهیل ارائه خدمات مطلوب بانکی و با کیفیت برای رضایتمندی حداکثری آنان اهتمام ورزند.
گفتنی است در این بازدید، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و عضو هیئت عامل بانک دی، رحیم طاهری را همراهی کرد.