:
كمينه:۱۵.۴°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

آخرین قیمت‌ها از بازار سکه، طلا و ارز در روز چهارشنبه

آخرین قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا از مانور قیمت‌ها در محدوده‌ای خبر می‌دهد که این روزها در بازار نسبتا ثابت مانده است.
کد خبر: ۱۵۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
اقتصادگردان- براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (چهارشنبه) به ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۶۶ هزار و ۳۳۷ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۲۸۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۱۰ دلار رسیده است.

دلار را چند بخریم؟

در جریان معاملات امروز بازار ارز، دلار و یورو با افزایش قیمت مواجه شدند.

امروز (چهارشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۲ هزار و ۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به روز گذشته به ترتیب ۳۰۰ و ۴۰۰ افزایش یافت.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۴ هزار و ۲۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این نوع ارز نیز در مقایسه با روز گذشته ۱۰۰ با افزایش قیمت مواجه شده‌اند.

علاوه بر این، بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۱ هزار و ۲۶۸ تومان و هر یورو را نیز معادل ۲۳ هزار و ۹۹۲ تومان می‌خرند.