:
كمينه:۹.۷۹°
بیشینه:۱۲.۹۹°
Updated in: ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴

سقف انتقال وجه به سایر حساب‌ها، از طریق بانکداری مجازی بانک‌پاسارگاد افزایش یافت

بانک‌پاسارگاد جهت رفاه حال مشتریان، سقف پیش‌فرض برای انتقال وجه به سایر حساب‌ها و یا حواله بین بانکی را برای تمام کاربران اینترنت بانک با رمز ثابت و دوعاملی، به مبلغ50 میلیون ریال افزایش داد.
کد خبر: ۱۵۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

اقتصادگردان- به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، مشتریان این بانک از این پس می‌توانند از طریق بانکداری مجازی (اینترنت‌بانک)، تا مبلغ 50 میلیون ریال، به سایر حساب‌ها انتقال وجه و یا حواله بین بانکی (ساتنا و پایا) انجام دهند.

بانک‌پاسارگاد همچنین به‌منظور افزایش امنیت در بانکداری مجازی و صیانت از سپرده‌های مشتریان، جهت انتقال وجه و حواله بین بانکی از طریق سامانه بانکداری مجازی با شیوه‌ی ورود با رمز ثابت، برای مبالغ بیش از 2 میلیون‌ریال، ثبت کد دوعاملی اینترنت‌بانک (رمز یک بار مصرف) را الزامی کرد.

به این ترتیب، در صورتی‌که مجموع دستور پرداخت‌های حواله بین بانکی (شامل ساتنا و پایا) یا انتقال به حساب غیر (به جز انتقال وجه بین سپرده‌های خود مشتری)، به مبلغ 2 میلیون ریال در روز برسد، برای انجام انتقال وجه و یا حواله بین بانکی بیش از این مبلغ، با ورود به صفحه‌ی انتقال وجه و انتخاب یکی از گزینه‌های ذکر شده برای دریافت رمز دوعاملی اینترنت‌بانک، کد را دریافت کرده و پس از تایید آن، ادامه‌ی عملیات حواله بین بانکی یا انتقال وجه به حساب غیر، انجام خواهد شد.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره‌ی تماس82890 و سامانه‌ی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm آماده‌ی ارائه‌ی اطلاعات بیشتر به مشتریان است.