رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد:
راه اندازی سامانه نوین بانکداری متمرکز بانک سپه از بیستم تیر، قطعی یک روزه و احتمال بروز اختلال یک هفته ای سامانه های بانک سپه
رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه خبرداد: با توجه به استقرار سامانه جدید بانکداری الکترونیک بانک سپه تمام درگاههای غیرحضوری این بانک از ساعت 12 روز پنجشنبه 19 تیرماه به مدت 24 ساعت قطع و تا یک هفته با اختلال احتمالی مواجه خواهد شد.
اقتصادگردان- به گزارش
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، غلامرضا اسکندری با بیان اینکه از نوزدهم
تیرماه سالجاری عملیات استقرار سامانه بانکداری متمرکز آغاز خواهد شد گفت:
بانک سپه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشتریان اقدام به ارتقای سیستم
ها و سامانه های خود کرده و در این مرحله کلیه حسابهای سپرده ای بانک
متمرکز شده و کلیه خدمات و محصولات ریالی بانک از آن طریق ارائه خواهد شد
و در این راستا سرویسها و خدمات حضوری و غیر حضوری بانک به صورت موقت قطع
و به سامانه جدید انتقال می یابد.
وی اضافه کرد: به دلیل اهمیت مهاجرت
مطلوب سامانه ها و سرویس ها، احتمال بروز محدودیتهایی در خصوص ارائه خدمات
و محصولات در درگاههای حضوری و غیرحضوری بانک طی یک هفته آتی وجود خواهد
داشت که امری طبیعی است و نهایت مساعی و تلاش کلیه همکاران برآن است که
سرویس های مناسب به مشتریان گرامی ارایه شود.
اسکندری با بیان اینکه
استقرار هرچه بهتر و کاملتر این سامانه صبوری، همراهی و همکاری مشتریان
محترم را می طلبد، اظهار داشت: این سامانه تحولی نوین در عرصه بانکداری
برای مشتریان به همراه خواهد داشت.