:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۶.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

برگزاری سمینار آموزشی تحول دیجیتال ویژه مدیران بانک سینا

سمینار آموزشی تحول دیجیتال و کاربرد آن در صنعت بانکداری ویژه مدیران بانک سینا با هدف نزدیک تر شدن دیدگاه ها و شناخت بیشتر بانکداری دیجیتال در سطح راهبری و بهره مندی از دیدگاه های راهبردی مدیران برگزار شد.
کد خبر: ۱۵۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
اقتصادگردان- به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با توجه به برنامه به روزرسانی طرح جامع فناوری اطلاعات این بانک به منظور تقویت ساختارها و پیش نیازهای فناوری‌های تحول‌آفرین و رهسپاری سفر دیجیتال بانک سینا، سمینار آموزشی یادشده به مدت 3 جلسه با هدف نزدیکتر شدن دیدگاه ها و شناخت بیشتر بانکداری دیجیتال و نیز آشنایی با بانکداری باز و فناوری بلاکچین در سطح راهبری و همچنین بهره مندی از دیدگاه های تخصصی و راهبردی مدیران، به همت معاونت فناوری اطلاعات بانک و اساتید از دانشگاه های تهران و خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.
این گزارش می افزاید: بانکداری الکترونیک مفهومی است بر پایه قابلیت های فناورانه در صورتی که بانکداری دیجیتال مفهومی کسب و کاری است و از تفکر تا عملکرد تغییراتی بنیادین در کسب و کار بانک ایجاد می نماید. لذا بمنظور رهسپاری سفر دیجیتال در بانک سینا، پروژه به روز رسانی طرح جامع فناوری اطلاعات با رویکرد تحول دیجیتال در معاونت فناوری اطلاعات، با همکاری تیم مشاور از دانشگاه تهران از تاریخ 7 اردیبهشت ماه 99 آغاز شده است.
مدت این پروژه 5 ماه است و طی آن سطح بلوغ دیجیتال بانک سینا بصورت چابک ارزیابی، چشم انداز دیجیتال بانک ترسیم و پس از تحلیل شکاف، نقشه راه پروژه ها و اقدامات بانکداری دیجیتال تدوین خواهد شد.