:
كمينه:۱۳.۷۹°
بیشینه:۱۵.۹۹°
Updated in: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

پیام تبریک مدیرعامل بانک شهر، به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

مدیرعامل بانک شهر، فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهرداران، دهیاران و تمامی کارکنان تلاشگر و خدوم در مدیریت شهری، تبریک گفت.
کد خبر: ۱۵۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
اقتصادگردان- به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ متن پیام احمد درخشنده به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بالندگی و شکوفایی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی پیوسته با عزم و پشتکار تمامی خادمان و تلاشگران حوزه مدیریت شهری و روستایی مبتنی بر مشارکت مردمی و عمومی میسر و محقق بوده است.
برنامه­ریزی، مدیریت و ارائه خدمات شهری نوین و گوناگون از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانسته شاخصه­های کیفیت زندگی هم­میهنان عزیزمان را بهبود و با بسط و گسترش روحیه شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی و تلاش در جهت زیبا سازی سیما و منظر شهری، سطح خوشبختی شهروندان را ارتقا بخشیده و رضایت مندی همگانی را فراهم نماید و نیز در ایجاد توسعه پایدار شهری و روستایی نقش مهمی را ایفا نماید.
بانک شهر افتخار دارد با سرلوحه قراردادن اصل خدمت به شهروندان و با هدف مشارکت موثر در تحقق توسعه شهری فراگیر و پایدار، با ارائه خدمات مناسب به شهرداری ها و با تأمین و حمایت مادی و معنوی از طرح ها و پروژه های عمرانی، همگام و همراه با مجموعه مدیریت شهری، در مسیر توسعه، گام های محکم و سازنده ای برداشته و به عنوان یک اهرم مالی در کنار مدیریت شهری به ایفای نقش در شهرها بپردازد.
اینجانب فرارسیدن ۱۴ تیرماه، روز خجسته شهرداری ها و دهیاری ها را به همه ی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای همه خدمتگزاران پرتلاش و راستین میهن مانا و سرفرازمان، توفیق و سرافرازی آرزومندم.

احمد درخشنده
مدیرعامل